سجادی: کاروان کشورمان در 24 گروه به بازی های آسیایی اعزام می گردد، 383 ورزشکار از ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت

به گزارش وبلاگ علیکایی، سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی گفت: پیش بینی شده بین 2 تا 4 روز زودتر و 2 رور بعد از اتمام مسابقات، ورزشکاران به ایران برگردند.

سجادی: کاروان کشورمان در 24 گروه به بازی های آسیایی اعزام می گردد، 383 ورزشکار از ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نصرالله سجادی پس از برگزاری نشست سرپرستان اعزامی به بازی های آسیایی 2018 در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته هم جلسه داشتیم با اعزامی ها به پالمبانگ و امروز برای سرپرستان و مربیان اعزامی به جاکارتا جلسه داشتیم. موارد فنی و کل مسائل حمل و نقل، اسکان، تغذیه، پزشکی و کنترل دوپینگ و مسائل امنیتی و تشریفات و پوشش کاروان صحبت شد.

وی تاکید نمود: همه موارد در جزوات در اختیار سرپرستان و مربیان نهاده شد. لازم است همه ورزشکاران اعزامی به مسابقات در تست معاینات شرکت نمایند تا اگر مسئله ای هست در داخل فدراسیون تصمیم گیری گردد. کاروان ایران در 24 گروه اعزام می گردد و 14 تا 18 گروه برگشت ما را تشکیل خواهد داد. ممکن است بعضی از رشته ها زودتر تمام گردد. پیش بینی شده بین 2 تا 4 روز زودتر و 2 رور بعد از اتمام مسابقات، ورزشکاران به ایران برگردند.

سجادی اضافه کرد: من و دو نفر از معاونان و یک نفر کادر فنی دهم مردادماه راهی اندونزی می شویم و دوازدهم باید ثبت نام نهایی انجام گردد. چون میزبان در کارها تاخیر و در سازماندهی منظم نیست باید از نزدیک بعضی از مسائل را حل کنیم. با شرکت داخلی به کوالالامپور می رویم و از آنجا با خط دیگر به اندونزی خواهیم رفت.

وی در پاسخ به خبرنگاران در خصوص اینکه تعداد نهایی ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی 2018 تعیین شده است، گفت: 383 ورزشکار که 103 تا 105 نفر از آنها خانم هستند. 45 خبرنگار و 28 نفر از روسای فدراسیون ها که بعضا کنگره و یا مجامع عمومی دارند در اندونزی حضور خواهند داشت. تعدادی هم مربی، سرپرستف کارد پزشکی و ... نیز در کاروان حضور دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 259

به "سجادی: کاروان کشورمان در 24 گروه به بازی های آسیایی اعزام می گردد، 383 ورزشکار از ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: کاروان کشورمان در 24 گروه به بازی های آسیایی اعزام می گردد، 383 ورزشکار از ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید