سانچو آماده انتقال به منچستریونایتد

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرگزاری خبرنگاران- وینگر 21 ساله و انگلیسی باشگاه دورتموند به احتمال فراوان در تابستان آینده به منچستریونایتد خواهد پیوست.

سانچو آماده انتقال به منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از Laurie Whitwell از اتلتیک، مذاکرات منچستریونایتد با دورتموند بر سر انتقال جیدون سانچو شروع شده است و باورها بر این است که شیاطین سرخ آماده پرداخت 80 میلیون پوند برای به خدمت گیری او هستند. با این حال، گفته می گردد که زنبورها خواهان بندهایی در قرارداد سانچو هستند که 20 میلیون پوند به هزینه انتقال او اضافه خواهد نمود. سران منچستریونایتد می خواهند پیش از شروع رقابت های یورو 2020، کار انتقال سانچو را به اتمام برسانند. اسکای نیز این خبر را تایید می نماید و ادعا می نماید که طرفین نسبت به توافق با یکدیگر بسیار خوشبین هستند و این انتقال به زودی انجام خواهد شد.

منچستریونایتد مدتی است که به جذب کایرن تریپیر، مدافع راست 30 ساله و انگلیسی باشگاه اتلتیکو مادرید ابراز علاقه نموده است و اکنون اتلتیک ادعا می نماید که مذاکرات سران منچستریونایتد با این باشگاه اسپانیایی بر سر جذب تریپیر شروع شده است. اوله گونار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ خواهان حضور یک رقیب برای آرون ون بیساکا در ترکیب تیم خود است. تریپیر نیز از بازگشت به انگلستان استقبال می نماید و اکنون در حال مشاهده چندین خانه در شهر منچستر است.

علاقه منچستریونایتد به جیدون سانچو موضوع جدیدی نیست اما این علاقه مندی دوباره جدی شده است. به نقل از فابریتزیو رومانو؛ منچستریونایتد در تابستان گذشته تا آستانه انتقال جیدون سانچو پیش رفت اما در نهایت این انتقال عملی نشد چراکه بروسیا دورتموند روی درخواست 120 میلیون یورویی خود پافشاری کرد. سانچو در تابستان 2021 نیز هدف اصلی شیاطین سرخ است. دوباره تماس ها با دورتموند و این بازیکن از سر گرفته شده است. منچستریونایتد ابتدا به دنبال توافق شخصی با بازیکن و سپس شروع مذاکرات رسمی با دورتموند است.

همچون تابستان گذشته به نظر می رسد توافق شخصی با بازیکن حاصل گردد. زنبورها برای فروش این ستاره انگلیسی مبلغی در حدود 90-95 میلیون یورو می خواهند و دیگر خبری از درخواست 120 میلیون یورویی نیست. همه چیز برای انتقال سانچو به اولدترافورد مهیا به نظر می رسد اما مذاکرات هنوز در مراحل اولیه است و فعلا خبری از پیشنهاد رسمی منچستریونایتد به دورتموند نیست. تا این لحظه سایر باشگاه های انگلیسی و مشخصاً لیورپول تمایلی به جذب سانچو نشان نداده اند.

تقریباً در تمام طول تابستان 2020 بحث حضور ستاره انگلیسی دورتموند یعنی جیدون سانچو در منچستریونایتد وجود داشت. حتی در مقطعی گفته شد که تمام توافقات لازم برای حضور سانچو در اولدترافورد صورت گرفته اما نهایتا دو طرف بر سر مسائل اقتصادی به توافق نرسیدند تا این انتقال منتفی گردد. اکنون و با توجه به نزدیک شدن به خاتمه قرارداد ستاره انگلیسی با زنبور ها، شایعات درباره جدایی او نیز قوت پیدا نموده و اکثریت منابع انگلیسی ادعا می نمایند که منچستریونایتد هنوز جیدون سانچو را هدف اول نقل و انتقالاتی خود تلقی می نماید.

در همین رابطه روزنامه اسپورت 1 آلمان اظهار داشت که دورتموند این بار پیشنهاد اقتصادی یونایتد را برای جذب سانچو قبول نموده است و دو طرف به توافق اولیه دست پیدا نموده اند. سانچو در فصلی که گذشت عملکرد خوبی داشت و هر دو گل دورتموند را در فینال جام حذفی برابر لایپزیش به ثمر رساند تا تیمش تنها جام قهرمانی خود را به دست آورد.

این روزنامه در ادامه نوشت: سرمربی یونایتد اوله گنار سولسشر به جای جذب هری کین از سران باشگاه یونایتد خواسته است که در تابستان امسال سانچو را جذب نمایند و برای سال بعد هم ارلینگ هالند را به تیم بیاورند. باشگاه دورتموند اصرار دارد که هالند را برای فصل بعد نگه دارد. رقم فسخ قرارداد این بازیکن در سال 2022 تنها 75 میلیون یورو است اما در امسال این رقم 180 میلیون یورو است و بعید است که باشگاهی حاضر باشد در تابستان امسال این رقم را پرداخت کند.

به احتمال فراوان، سانچو در تابستان آینده به منچستریونایتد می پیوندد. منچستریونایتد هنوز هم به جذب جیدون سانچو، وینگر 21 ساله و انگلیسی باشگاه دورتموند علاقه مند است. به نقل از اتلتیک، سران منچستریونایتد مدت ها است که با جیدون سانچو به توافق شخصی رسیده اند و این وینگر جوان خواهان انتقال به این باشگاه است. از طرفی سران دورتموند نیز آماده فروش سانچو هستند و بر خلاف تابستان گذشته، برای فروش او خواهان 120 میلیون یورو نیستند و این وینگر انگلیسی می تواند با مبلغی کمتر از 100 میلیون یورو به فروش برسد. اکنون منچستریونایتد باید برای جذب سانچو به صورت رسمی اقدام کند. روز گذشته، فابریتزیو رومانو ادعا کرد که از هفته آینده، پیشرفت هایی در فرایند انتقال سانچو به منچستریونایتد صورت خواهد گرفت. او تا سال 2023 با زنبورها قرارداد دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1419

به "سانچو آماده انتقال به منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانچو آماده انتقال به منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید