سامسونگ گلکسی Z Flip 5G با پردازنده اسنپدراگون 865 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، با توجه به شایعاتی که اخیرا منتشر شده، سامسونگ میخواهد در رویداد آنپکد پیش رو، از گوشی گلکسی Z Flip 5G رونمایی کند. اما اینطور که به نظر می رسد وجود این گوشی شایعه نیست چرا که دقایقی پیش این محصول با پردازنده اسنپدراگون 865 در گیک بنچ دیده شد.

سامسونگ گلکسی Z Flip 5G با پردازنده اسنپدراگون 865 در گیک بنچ دیده شد

در تاریخ 5 آگوست امسال (15 مرداد)، رویداد آنپکد سامسونگ برگزار خواهد شد و در آن شاهد رونمایی از گوشی های گلکسی نوت 20، گلکسی فولد 2 و گلکسی Z Flip 5G خواهیم بود. اگرچه در رابطه با گلکسی فولد 2 اطلاعات زیادی در اختیار نداریم اما خبرها و شایعات زیادی پیرامون سری نوت 20 و گلکسی Z Flip منتشر شده.

در رابطه با گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس پیش تر صحبت کردیم و خوشبختانه دقایقی پیش گلکسی Z Flip 5G نیز با پردازنده اسنپدراگون 865 و 8 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد تا از مهم ترین اطلاعات درباره این گوشی تاشو آگاه شویم.

درباره گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس/اولترا چه می دانیم؟

شماره مدل این محصول SM-F707B است که پیش تر در خبرگزاری های مختلف نیز به آن اشاره شد. این گوشی توانست در بخش تک هسته ای امتیاز 970 و در بخش چند هسته ای نیز امتیاز 3220 را کسب کند. همچنین اندروید 10 و به احتمال بسیار زیاد رابط کاربری One UI 2.5 نیز سیستم عامل پیش فرض آن خواهند بود.

با توجه به پیش بینی ها، سامسونگ احتمالا یک رنگ قهوه ای جدید هم به مدل های گلکسی Z Flip 5G اضافه می نماید اما از اینکه به طور کلی رنگ بندی این محصول جدید چگونه خواهد بود آگاه نیستیم.

گلکسی Z Flip فعلی از یک شارژر 15 واتی بهره می برد و در حالی که انتظار می رفت مدل جدید پیشرفتی در این زمینه داشته باشد، اما صدور گواهی 3C برای این محصول خلاف انتظار ما را نشان داد و این یعنی سامسونگ همچنان از شارژر 15 واتی برای محصول جدید استفاده می نماید.

انتظار می رود در روزهای آینده، خبرهای بیشتری در رابطه با محصولاتی که قرار است در تاریخ 5 آگوست (15 مرداد) راهی بازار شوند بشنویم.

مشخصات شارژر گلکسی نوت 20 و گلکسی Z Flip 5G منتشر شد

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 814

به "سامسونگ گلکسی Z Flip 5G با پردازنده اسنپدراگون 865 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی Z Flip 5G با پردازنده اسنپدراگون 865 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید