گلکسی واچ 4 سامسونگ شبیه ترین ساعت هوشمند به اپل واچ

به گزارش وبلاگ علیکایی، بنا بر گزارشات منتشر شده سری گلکسی واچ 4 سامسونگ با ویژگی های نو از سایر محصولات متمایز شده و شبیه ترین ساعت اندرویدی به اپل واچ است.

گلکسی واچ 4 سامسونگ شبیه ترین ساعت هوشمند به اپل واچ

به گزارش خبرنگار ، سامسونگ گلکسی واچ 4 از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است در حالی که ویژگی ها و عملکرد معمول را حفظ می نماید که آن را ممتاز می نماید. سری گلکسی واچ سامسونگ همواره یکی از برترین ساعت های هوشمندی بود که کاربران اندرویدی می توانستند خریداری نمایند. آن ها به طور مداوم با حفظ مجموعه ای قوی از قابلیت های مربوط به سلامتی و تناسب اندام ، برترین تجربه را ارائه می دهند.

البته که کاربران اندروید هنوز چیزی ندارند که بتوان با ظرافت و جلای اپل واچ مقایسه کرد اما شرکت به لطف دو ارتقاء کلیدی یعنی برنامه های بیشتر به وسیله سیستم عامل ساعت هوشمند Google Wear OS طراحی شده به وسیله سامسونگ و قیمت بسیار مناسب، گلکسی واچ 4 را به سطح دیگری رساند. قیمت این مدل ساعت از 250 دلار برای مدل کوچکتر 40 میلی متری و 330 دلار برای مدل بزرگتر 44 میلی متری آغاز می گردد.

سامسونگ بعلاوه ساعت های هوشمند خود را با ویژگی های پیشرفته ردیابی و سلامت متمایز می نماید. این شرکت یک ویژگی نو با اسم مشخص شاخص توده بدنی هم به محصول خود اضافه نموده است که مقدار ماهیچه های اسکلتی، مقدار متابولیسم پایه، آب بدن و درصد چربی بدن را میزان گیری می نماید.

صفحه نمایش: 40 میلی متر (396 x 396) و 44 میلی متر (450 x 450)

باتری: 247 میلی آمپر ساعت (40 میلی متر) و 361 میلی آمپر ساعت (40 میلی متر)

پردازنده: 1.18 گیگاهرتز ، دو هسته ای ، Exynos W920

سیستم عامل: Google Wear OS طراحی شده به وسیله سامسونگ

حافظه و حافظه: 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی

قابلیت اتصال: WiFi ، بلوتوث 5.0 ، NFC ، GPS ، GLONASS ، BEIDOU ، Galileo ، LTE (اختیاری)

سنسورها: شتاب سنج ، فشارسنج، حسگر ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، سنسور الکتریکی قلب (ECG) ، سنسور ضربان قلب نوری (HRM) ، سنسور تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریک ، سنسور نور

مقاومت در برابر آب: IP68 + 5ATM

سری Galaxy Watch 4 دارای صفحه گرد و قاب آلومینیومی است و همینطور گزینه های زیادی برای صفحه ساعت و عقربه های مختلف ساعت وجود دارد. این ساعت باریک ترین و سبک ترین ساعت سامسونگ است و بند های سیلیکونی دارد که بسیار سفت و محکم است. یکی از بزرگترین پیشرفت های که در سری گلکسی واچ 4 استفاده از سیستم Google Wear OS است.

این ساعت دارای ویژگی های ردیابی سلامت،تناسب اندام،ردیابی تمرین،نظارت بر ضربان قلب،میزان گیری فشارخون، آنالیز خواب ،میزان گیری اکسیژن خون و میزان گیری استرس است. بخش نو فناوری ردیابی سلامت Biedelectrical Impedance Analysis BIA است که آب بدن و درصد چربی بدن را میزان گیری می نماید. سری Samsung Galaxy Watch 4 نزدیک ترین ساعت هوشمند به Apple watch و بیشتر ویژگی های آن را دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1512

به "گلکسی واچ 4 سامسونگ شبیه ترین ساعت هوشمند به اپل واچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی واچ 4 سامسونگ شبیه ترین ساعت هوشمند به اپل واچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید