گوشی های هوشمند تازه ایسوس

به گزارش وبلاگ علیکایی، شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری آن ایسوس (یا آسوس) شناخته می گردد، در سال 1990 به وسیله چهار مهندس کامپیوتر که در گذشته در شرکت رایانه ای اِیسر فعالیت می کردند در تاریخ 2 آوریل 1990 در تایوان تاسیس شد و تا به امروز نیز در فراوری محصولات هوشمند به بقای خود ادامه می دهد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

گوشی های هوشمند تازه ایسوس

این شرکت به تازگی در نمایشگاه CES 2017 از دو گوشی هوشمند تازه با نام های Zenfone AR و Zenfone 3 Zoom رونمایی کرد که با تمرکز بر کیفیت عکاسی طراحی شده اند. این شرکت به تازگی از یک گوشی هوشمند دیگر با نام ASUS Pegasus 3SS رونمایی نموده که در حال حاضر برای بازار چین معرفی گردیده است.

گوشی تازه را می توان نسخه بهبودیافته و پیشرفته Zenfone Pegasus 3 نامید که سال گذشته معرفی گردید. طراحی گوشی تازه خاص تر بوده و بهبودهای کلی داشته است. خط آنتن در طراحی تازه نیز مانند گوشی های آیفون 7 و Vivo X9 است و علت استفاده از آن، بدنه کاملا آلومینیومی گوشی است. نسخه 3S بر خلاف نسخه قبلی دارای سنسور اثر انگشت در جلوی گوشی است که در زیر دکمه هوم بیضی شکل آن تعبیه شده است. این سنسور توانایی ذخیره حداکثر 5 اثر انگشت دارد و از پرداخت هوشمند نیز پشتیبانی بعمل می آورد. در آزمایش های اولیه عملکرد این حسگر بسیار خوب بوده و در شرایط بد نیز قابلیت شناسایی اثر انگشت را دارد.

ایسوس ذنفون پگاسوس 3 اس به صفحه نمایش IPS HD با ابعاد 5.2 اینچی مجهز است که با استفاده از شیشه 2.5D ساخته شده و نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز در این گوشی بالا است. این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی مدیاتک MT6750 است که با معماری 64 بیتی ساخته شده است. اگرچه بعضی کاربران تمایل داشته که این گوشی با پردازنده شرکت کوالکام عرضه گردد اما این پردازنده مدیاتک نیز قدرتی در حد اسنپدراگون 652 را داراست.

حافظه رم گوشی تازه ایسوس 3 گیگابایت است و این دستگاه در دو نسخه با حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایتی عرضه می گردد. نکته قابل توجه این است که Pegasus 3S از کارت حافظه میکرو اس دی تا 2 ترابایت قابل پشتیبانی است.

نقطه تمایز اصلی گوشی تازه ایسوس، باتری غول پیکر آن به حساب می اید. نسخه قبلی با باتری بزرگ 4100 میلی آمپری عرضه شده بود و Pegasus 3S با استفاده از باتری 5000 میلی آمپری، رکورد را به نام خود ثبت کرد. ایسوس عنوان نموده که این باتری تا 30 روز در حالت آماده به کار و تا 48 ساعت استفاده سنگین بازدهی دارد. این گوشی از سیستم شارژ سریع 5V/2A پشتیبانی نموده و 5 مدل مختلف از حالت ذخیره انرژی نیز برای آن تعبیه شده است.

در بخش دوربین، یک لنز 13 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده که دهانه دیافراگم f/2.0، به همراه قابلیت های تشخیص فاز و فوکوس اتوماتیک از گزینه های آن به شمار می آیند. دوربین سلفی نیز از لنز باکیفیت 8 مگاپیکسلی بهره می برد. فناوری PixelMaster نیز از قابلیت های دوربین پگاسوس 3 اس است که کیفیت عکس ها را بهبود بخشیده و استفاده از دوربین را آسان تر خواهد ساخت. گزینه های HDR Pro و قابلیت های بسیار دیگری نیز برای دوربین در نظر گفته شده است.

از لحاظ قابلیت های ارتباطی، گوشی تازه ایسوس با پکیجی کامل قابل ارائه است. پشتیبانی از دو سیم کارت هم زمان فعال، اتصال وای فای، VoLTE و پشتیبانی از شبکه های 3G و 4G، قابلیت های ارتباطی و مخابراتی این گوشی محسوب می شوند. از لحاظ نرم افزاری، Zenfone Pegasus 3S با اندروید 7 نوقا عرضه می گردد. نسخه 64 گیگابایتی محصول تازه ایسوس از ماه جاری میلادی با قیمت 1999 یوآن در حدود 2888 دلار عرضه می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1750

به "گوشی های هوشمند تازه ایسوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های هوشمند تازه ایسوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید