ریچارد هاس: دعا می کنم جهان مناظره ترامپ و بایدن را ندیده باشد

به گزارش وبلاگ علیکایی، رئیس شورای روابط خارجی آمریکا با انتقاد از بی محتوایی اولین مناظره انتخاباتی 2020، آن را عامل تضعیف نفوذ واشنگتن در عرصه بین الملل ارزیابی کرد.

ریچارد هاس: دعا می کنم جهان مناظره ترامپ و بایدن را ندیده باشد

رئیس شورای روابط خارجی آمریکا ابراز امیدواری کرد که دنیا مناظره دلسردکننده و خارج از کنترل میان دونالد ترامپ و جو بایدن را ندیده باشد.

ریچارد هاس در سلسله پیغام های توئیتری به انتقاد از اولین مناظره انتخاباتی سال 2020 آمریکا پرداخت و گفت این مناظره حرفی برای گفتن نداشت.

این مقام آمریکایی در اولین پیغام خود که در اواسط این مناظره منتشر کرد، نوشت اولین مناظره به نیمه خود رسیده است. چیزی ارزشمندی برای نشان دادن یا درس دریافت وجود ندارد. مشخصا این بحث از کنترل خارج شده است. وی در ادامه با اشاره به پریدن مکرر ترامپ به میان صحبت های بایدن گفت: این بحث یا باید تعدیل گردد یا میکروفون ها باید خاموش شوند تا رئیس جمهور نتواند مدام در میان صحبت بایدن حرف بزند. مردم آمریکا شایسته (مناظره) بهتری هستند.

هاس در ادامه از لفظ صحنه قلدری برای توصیف مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن استفاده کرد.

رئیس شورای روابط خارجی آمریکا در پیغامی که در سرانجام مناظره منتشر کرد، نوشت: دعا می کنم مارشال مک لوهان اشتباه نموده باشد و همه دنیا این مناظره را ندیده باشد. در غیر این صورت آنچه از نفوذ آمریکا در دنیا باقی مانده نیز تضعیف می گردد و انگیزه دموکراسی را به عقب برمی گرداند.

هاس در پیغام پایانی خود نوشت: این دلسرد کننده ترین، دلگیرترین و ناراحت کننده ترین 90 دقیقه ای بود که می توانم به خاطر بیاورم. اگر کسی نگران آینده این کشور نبود، اصلا آن را تماشا نمی کرد.

نخستین مناظره دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا بامداد امروز در دانشگاه کیس وسترن رزرو شهر کلیوند در ایالت اوهایو برگزار گردید. مناظره ای که بخش عمده آن را لفاظی های ترامپ و بایدن علیه همدیگر تشکیل می داد و دو طرف به جای تشریح برنامه های چهارساله خود برای حل مسائل آمریکا، تمام 90 دقیقه مناظره در حال نشانه رفتن به سوی همدیگر بودند.

علاوه بر این مناظره، جو بایدن و دونالد ترامپ 35 روز باقی مانده تا برگزاری انتخابات، دو بار دیگر نیز با هم مناظره تلویزیونی و رودرو خواهند داشت. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 962

به "ریچارد هاس: دعا می کنم جهان مناظره ترامپ و بایدن را ندیده باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریچارد هاس: دعا می کنم جهان مناظره ترامپ و بایدن را ندیده باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید