ترامپ: امکان ندارد که من شکست خورده باشم، نتیجه انتخابات تغییر کند

به گزارش وبلاگ علیکایی، رئیس جمهور آمریکا در ادامه اظهارات خود علیه صحت و سلامت انتخابات آمریکا تأکید کرد که داده های موجود نشان می دهد که امکان شکست وی در انتخابات وجود نداشته است، مگر اینکه نتیجه ساختگی باشد.

ترامپ: امکان ندارد که من شکست خورده باشم، نتیجه انتخابات تغییر کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در پیامی توئیتری نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور که البته در برخی ایالت ها هنوز به طور رسمی تأیید نشده است را به کلی زیر سؤال برد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ترامپ روز چهارشنبه در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: ما به زودی درس های تازه ای درباره واژه جرأت و نجات دادن کشورمان خواهیم آموخت. من در ایالت های کلیدی صدها هزار رأی قانونی بیش از رقیبم به دست آورده ام. همه داده های جمع آوری شده پس از رأی گیری می گویند که امکان ندارد که من شکست خورده باشم، مگر اینکه نتیجه ساختگی باشد!

وی ساعتی بعد در توئیت دیگری نوشت: اگر کسی در انتخابات تقلب کرده باشد، که دموکرات ها این کار را انجام دادند، چرا نباید نتیجه انتخابات فوراً برعکس شود؟ چرا باید یک کشور این گونه اداره شود؟

در حالی که رسانه های جریان اصلی آمریکا جو بایدن را پیروز نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده اند، دونالد ترامپ با تأکید بر اینکه در برخی ایالت ها موارد متعددی از تقلب و تخلف در فرایند برگزاری انتخابات و شمارش آرا اتفاق افتاده است، تا به امروز از پذیرش پیروزی رقیبش امتناع ورزیده و با انتشار پیام های متعدد در توئیتر و فیس بوک، خود را برنده انتخابات خوانده است.

دونالد ترامپ اگرچه به خاطر آنچه مصالح کشور خوانده است به اداره خدمات عمومی آمریکا اجازه داده که فرایند انتقال قدرت به جو بایدن را پیش ببرد، اما وی در عین حال تأکید کرده است که آغاز این فرایند به معنای پذیرش نتیجه انتخابات نیست و نتیجه نهایی انتخابات تنها پس از رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی ستاد انتخاباتی او و صرفاً توسط مراجع رسمی اعلام خواهد شد.

طی هفته های اخیر شبکه های اجتماعی پرطرفدار در آمریکا از جمله فیس بوک و توئیتر بارها اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر بروز تخلفات و تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با درج برچسب هایی مانند بی اساس یا اطلاعات نادرست عملاً سانسور کرده اند و همین مسئله خشم دونالد ترامپ و هواداران دوآتشه وی را برانگیخته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1105

به "ترامپ: امکان ندارد که من شکست خورده باشم، نتیجه انتخابات تغییر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: امکان ندارد که من شکست خورده باشم، نتیجه انتخابات تغییر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید