ترامپ: آیا پاسخی نداری، نانسی؟

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز یکشنبه در پیامی توئیتری خطاب به رئیس مجلس نمایندگان کشورش نوشت: آیا پاسخی نداری، نانسی؟

ترامپ: آیا پاسخی نداری، نانسی؟

لازم به ذکر است، ترامپ دیروز شنبه با انتشار تصاویری از شبکه وان امریکا نیوز در صفحه توئیتر خود اعلام نموده بود که علاوه بر جو بایدن (رقیب انتخاباتی ترامپ از حزب دموکرات)، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و پسرش پُل پلوسی نیز در اوکراین فعالیت های اقتصادی و تجاری مشکوک داشته اند؛ ترامپ در ادامه نوشته بود: نانسیِ دیوانه، چه خبر شده؟ این، ماجرای بزرگی است!

این درحالیست که رئیس جمهوری آمریکا پیشتر در پیامی توئیتری بیان نموده بود: همه آنچه از پلوسی رئیس مجلس نمایندگان (آمریکا) و سناتور شومر می بینیم، از این حکایت دارد که آنها تردید جدی دارند که شواهدی که تا به امروز ارائه نموده اند به اندازه کافی خوب بوده و به شکل بسیار فوری، به دنبال یافتن شواهد بیشتری هستند. تنها راه کارساز بودن این روش، ایجاد نوعی فشار (در افکار) عمومی برای مطالبه شاهدان بیشتر است؛ اما میچ مک کانل (رئیس اکثریت جمهوریخواهان در مجلس سنا) آرا لازم را در اختیار دارد و می تواند این محاکمه (استیضاح ترامپ) را هر طور که می خواهد پیش ببرد.

لازم به ذکر است، مجلس نمایندگان آمریکا چندی پیش ترامپ را در 2 مورد اتهامی وی در ارتباط با پفراینده رسوایی موسوم به اوکراین گیت استیضاح کرد و اکنون منتظر ادامه این فرایند در سنای آمریکا است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 378

به "ترامپ: آیا پاسخی نداری، نانسی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: آیا پاسخی نداری، نانسی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید