راهنمای جامع انتخاب پیراهن مردانه

به گزارش وبلاگ علیکایی، پیراهن مردانه یکی از مهم ترین و الزامی ترین البسه برای آقایان محسوب می گردد. چرا که ایجاد یک تیپ کاملاً رسمی و یا حتی اسپورت متناسب برای مجالس خودمانی و یا تشریفاتی چون عروسی و… نیازمند یک پیراهن مناسب می باشد. اما در انتخاب پیراهن مردانه مناسب علی رغم این که بسیار ساده و آسان به نظر می رسد، نکات مهم و ظریفی به شما می گردد که عدم توجه به این نکات می تواند منجر به به هم ریختگی استایل فرد شده و از جذابیت آن بکاهد. با توجه به این موضوع اگر خواستار خریدی پیروز و رضایت بخش در این زمینه هستید، با ما همراه باشید تا با نگاه تازه تر و حرفه ای تری به انتخاب پیراهن مردانه بپردازید.

راهنمای جامع انتخاب پیراهن مردانه

با توسعه صنعت مد و پوشاک، و تغییر البسه در طی سالیان گذشته پیراهن مردانه نیز با تغییرات مختلفی رو به رو شده است. ولی با وجود همه این تغییرات این پیراهن ها از الگوی مشابه ای که ساده و بدون جزئیات است بهره می برند. در واقع می توان گفت تغییراتی که در این پیراهن ها اعمال شده بیشتر به رنگ، جنس، طرح پارچه مربوط می گردد. بنابراین با توجه به افزایش تنوع پیراهن های مردانه، انتخاب مناسب ترین محصول کار دشواری بوده و این امر بهتر است با کسب اطلاعات بیشتر و به واسطه آگاهی از اصول پوشیدن پیراهن مردانه و یا خرید آن صورت پذیرد.

انواع پیراهن مردانه

پیراهن های مردانه بسته به نوع طرح، جنس و رنگ خود می توانند استایل های متفاوتی را ایجاد کنند. بنابراین شناخت انواع این پیراهن ها می تواند در انتخاب مناسب ترین پیراهن مؤثر بوده و به ایجاد استایل مناسب یاری کند.

  • پیراهن مردانه ساده؛ به طور کلی مناسب ترین پیراهن های مردانه برای مجالس رسمی و تشریفاتی پیراهن های ساده مردانه می باشند. این پیراهن ها که اغلب اوقات از جنس نخ پنبه هستند، در عین شبکه بودن منجر به آزار فرد و یا ایجاد شلختگی در او نخواهد شد. در میان رنگ های متنوع این محصولات که در تولیدی ها و فروشگاه ها عرضه می گردد، رنگ سفید را می توان به عنوان بهترین و مناسب ترین رنگ معرفی نمود. این رنگ از پیراهن مردانه اگر با شلوار متناسبی پوشیده گردد، به رسمی ترشدن استایل یاری خواهد نمود.
  • پیراهن اسپرت؛ با بالا رفتن تنوع پوشاک مردانه خوشبختانه شاهد گستردگی محصولات اسپرت علی الخصوص پیراهن مردانه اسپرت هستیم. در واقع با وجود این تنوع دیگر افراد با خیال راحت می توانند استایل اسپرت خود را تشکیل دهند. این پیراهن ها به طور معمول از طرح های مختلفی چون چهارخانه، راه راه و… بهرمند هستند که هر شخص بنا به سلیقه خود و متناسب با رنگ شلوار می توانند آن را انتخاب کنند.

نکات مهم در خرید پیراهن مردانه

همان طور که اشاره نمودیم، در خرید پیراهن مردانه همیشه نکات ظریف و حائز اهمیتی مطرح می گردد که در نظر گرفتن این نکات می تواند فرد را در راستا انتخابی صحیح سوق داده و مناسب ترین استایل را برای او ایجاد نماید. بنابراین توصیه می کنیم که این نکات را به خاطر سپرده و در هنگام خرید و انتخاب پیراهن آن را به کار گیرید.

  • در نظر گرفتن هدف از خرید پیراهن؛ مهم ترین مسئله ای که در خرید پیراهن مردانه مطرح می گردد تمرکز بر روی هدف از خرید پیراهن می باشد. در حقیقت قبل از مراجعه به فروشگاه های حضوری و اینترنتی فرد می بایست در مورد هدف از تهیه پیراهن و یا استایلی که مد نظر دارد تمرکز نموده و بر اساس آن به انتخاب بپردازد. چرا که بدون در نظر گرفتن هدف و توجه به آن ممکن است پیراهنی را تهیه کنید که اصلاً مناسب مراسمی که پیش رو دارید نبوده و منجر به ایجاد پشیمانی در خرید گردد.
  • توجه به رنگ بندی؛ با ورود به فروشگاه های عرضه کننده پیراهن مردانه معمولاً فرد با تنوع بالایی از رنگ روبرو خواهد شد که منجر به ایجاد سردرگمی می گردد. از این رو توصیه می گردد که پس از معین نمودن هدف و نوع استایل خود بر اساس آن به انتخاب رنگی مناسب بپردازید و توجه فرمایید که هر رنگ برای مجالس کاملاً رسمی چون جلسات مهم اداری و… مناسب نبوده و بهتر است در چنین جلساتی رنگ های سرد تر چون سفید و یا رنگ های تیره چون مشکی یا خاکستری و.. انتخاب نمایید تا بر ابهت استایلتان بیافزاید. این در حالی است که انتخاب چنین رنگ هایی برای مجالس صمیمی و خانوادگی معمولاً مناسب نبوده و ممکن است اجازه ارتباط گرم با دیگران را به شما ندهد. از این رو بهتر است در چنین مجالسی از رنگ های گرم تر استفاده نمایید.
  • مقدار پیراهن؛ بعد از انتخاب رنگ مسئله بسیار مهمی که در مورد خرید پیراهن مردانه مطرح می گردد، انتخاب سایزی مناسب می باشد. در حقیقت بسیاری از افراد با بی توجهی به این امر موجب ایجاد شلختگی بسیار در استایل خود شده و نمی توانند تیپ کاملاً مناسبی را برای خود انتخاب کنند. با توجه به این موضوع حتماً به مواد مختلفی چون سرشانه، قد آستین، قد پیراهن و قسمت سینه پیراهن توجه کنید تا همه چیز سر جای خود قرار گرفته و کاملاً مقدار فرد باشد. بنابراین تنگ بودن و یا گشاد بودن پیراهن و یا کوتاه بودن آستین، پایین بودن سرشانه به معنای نامناسب بودن آن بوده و فرد می بایست از خرید آن پیراهن خودداری کند.
  • انتخاب پیراهن های طرح دار متناسب با سن؛ در خرید پیراهن مردانه طرح دار همیشه موضوعات مختلفی از جمله تناسب این پیراهن ها با سن فرد مطرح می گردد. چرا که بسیاری با انتخاب اشتباه این پیراهن ها منجر به بالاتر نشان دادن سن خود می شوند. بنابراین توصیه می کنیم که انتخاب این پیراهن ها خصوصاً برای جوانان با دقت بیشتری صورت پذیرد تا استایلی مناسب سنشان ایجاد نماید.
  • جنس پیراهن؛ پیراهن های مردانه از جنس های متفاوتی چون نخی و پنبه ای، ابریشمی، الیاف مصنوعی و… تشکیل شدند که هر یک از قیمت معینی برخوردار بوده و هر فرد متناسب با بودجه خود می تواند آن را تهیه کند. در میان این پیراهن ها، پیراهن مردانه ابریشمی از بالاترین قیمت برخوردار بوده که تن خور بسیار خوبی دارد و پیراهن هایی با جنس الیاف مصنوعی از پایین ترین قیمت برخوردار هستند.
  • توجه به برند پیراهن؛ تهیه اجناس با کیفیت و ماندگار معمولاً به واسطه خرید از برندهای معتبر و روز ایران و جهان به وقوع خواهد پیوست. در واقع با آشنایی و استفاده از برندهای مختلفی چون لاگوست، آرمانی (armani)، لویی ویلتون یا برندهای معتبر ایرانی نظیر زاگرس پوش می توان با اطمینان بیشتری در زمینه خرید پیراهن گام برداشت.

در صورت تمایل به تکمیل استایل خود و خرید پیراهن مردانه مناسب می توانید به سایت برند زاگرس پوش مراجعه نمایید. این برند با استعانت از خدای متعال و با همکاری مدیران نخبه و کارکنان دلسوز و بهرمندی از دانش روز جهان در زمینه طراحی و البته به کارگیری تجهیزاتی مدرن توانسته به واحدی صنعتی و نوین در عرصه پوشاک تبدیل گردد. برای ایجاد ارتباط با سایت این برند و خرید از آن می توانید از آدرس https://www.zagrospoosh.com تماشا کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1846

به "راهنمای جامع انتخاب پیراهن مردانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای جامع انتخاب پیراهن مردانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید