دورکاری 70 درصدی کارمندان تهران از امروز 12 تیر

به گزارش وبلاگ علیکایی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به طبق آخرین رنگ بندی کرونایی گفت: استان تهران از شنبه 12 تیر در شرایط قرمز واقع شده است؛ بر همین اساس 70 درصد از کارمندان ادارات و مراکز دورکار می شوند.

دورکاری 70 درصدی کارمندان تهران از امروز 12 تیر

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، غلامرضا عباس پاشا گفت: 70 درصد از کارمندان ادارات و مراکز باید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند.

وی ادامه داد: 30 درصد دیگر نیرو ها هم باید در محل کار خود حضور یابند و حضوری فعالیت نمایند؛ بعلاوه مشاغل ضروری هم به صورت 50 درصد باید فعالیت نمایند؛ یعنی 50 درصد به صورت حضوری فعالیت نمایند و 50 درصد دیگر هم باید از دورکار شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: به علت هوشمندسازی که در شرایط رنگ بندی شهر ها اجرا شده است، به محض تغییر رنگ یک شهر، محدودیت ها و شرایط مصوب شده اعمال می گردد که دورکاری هم از جمله آنهاست. این اتفاق باعث شده تا در صورت تغییر رنگ از سفید به زرد یا زرد به نارنجی یا نارنجی به قرمز و برعکس، شرایط به صورت منظم تغییر کند و نیازی به ابلاغ آن هم نباشد.

لیست شهرستان های استان تهران که از فردا 12 تیر 1400 در شرایط قرمز قرار می گیرند، به این توضیح است: تهران، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک و ورامین.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1432

به "دورکاری 70 درصدی کارمندان تهران از امروز 12 تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورکاری 70 درصدی کارمندان تهران از امروز 12 تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید