دانلود قسمت هفتم سریال خاتون

به گزارش وبلاگ علیکایی، دانلود قسمت 7 سریال خاتون از ساعت 8 شب دوشنبه با کلیک بر روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلود قسمت هفتم سریال خاتون با بالاترین کیفیت و تازه به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.

دانلود قسمت هفتم سریال خاتون

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام حلال دانلود سریال خاتون اولین تجربه سریال سازی نو تینا پاکروان در مقام نویسنده و کارگردان است که تهیه کنندگی آن را علی اسدزاده بر عهده دارد. که بالاترین کیفیت دانلود قسمت هفتم سریال خاتون در این مطلب برای شما فراهم شده است.

دانلود قسمت هفتم سریال خاتون

داستان سریال خاتون به قلم تینا پاکروان نگارش شده است. خاتون مضمونی تاریخی دارد و پیش فراوری مفصلی داشته و قرار است داستان آن روایت اتفاقات دهه سی و چهل باشد. برای دانلود قسمت هفتم سریال خاتون با لینک مستقیم به انتهای مطلب مراجعه کنید.

سریال خاتون نوشته ای داستانی-تاریخی از خانواده ای است که از اوایل شهریور 1320 شروع شده و در دوران اشغال ایران به وسیله متفقین دچار تحولاتی می گردد. این برهه از تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد.

سریال خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده اند.

زمان پخش نسخه دانلود سریال خاتون

این مجموعه هر دوشنبه ساعت 8 شب در شبکه نمایش خانگی و سایت حلال دانلود منتشر می گردد.

جهت دانلود سریال خاتون روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود قسمت هفتم سریال خاتون

بازیگران قسمت هفتم سریال خاتون

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران غفوریان، مهران مدیری، بهناز جعفری، پژمان بازغی، ستاره پسیانی، سروش صحت، غزل شاکری، عاطفه رضوی، مهدی قربانی، آیدا ماهیانی، مهتاب ثروتی، رضا بهبودی، داریوش پیروز، فرخ نعمتی و ... در این سریال نقش آفرینی نموده اند.

نگار جواهریان در قسمت هغتم سریال خاتون نقش خاتون را بازی می نماید.

اشکان خطیبی در سریال خاتون در نقش شیرزاد ملک حاضر شده است. شیرزاد ملک معاون رکن دو ارتش، نظامی سخت گیر و همسر خاتون قصه ما است. عاشق است اما…

در قسمت هفتم دانلود سریال خاتون شبنم مقدمی نقش فخرالنسا را زندگی می نماید. فخر النسا زنی قدیمی، قجری که با ناصرخان ملک لاهیجی ازدواج نموده و از تهران به شمال آمده است. فخرالنسا مادر شیرزاد ملک و مادرشوهر خاتون قصه ماست.

مهران مدیری در سریال خاتون در نقش جهانگیر روزبه ظاهر شده است. جهانگیر روزبه مردی زیرک، پرنفوذ، طناز و فرصت طلب که انگلوفیل است و گمان دارد جهان بر کاکل انگلیسی ها می چرخد. جهانگیر روزبه دایی جون انگلیسی خاتون قصه ماست.

میرسعید مولویان در قسمت هفتم دانلود سریال خاتون نقش رضا فخار را زندگی می نماید. رضا فخار مردی میهن پرست است که اشغال ایران به وسیله متفقین را تاب نمی آورد و برای آزادی مردم و سرزمینش می جنگد.

و ستاره پسیانی در سریال خاتون نقش پروین را زندگی می نماید. پروین معلم مدرسه و دختری مبارز است که برای خاک این سرزمین و مردمش می جنگد. پروین، تنها دوست خاتون قصه ماست.

بعلاوه موسیقی این سریال به وسیله استاد کیهان کلهر ساخته شده است.

با توجه به داستان و ترکیب بازیگران خاتون از سریالهای پیروز شبکه خانگی است که می تواند در کنار سریالهایی همانند زخم کاری مخاطبان بسیاری را جذب کند.

حلال دانلود چگونه کار می نماید؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیر قانونی و غیررسمی که خسارت های زیان باری به فراوریکنندگان محصولات فرهنگی وارد می نماید. شما می توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو نموده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش کننده بخرید. بعلاوه برای رد دین فیلم ها و سریال هایی که از سایت های غیر رسمی و به اصطلاح رایگان دانلود نموده و دیدن نموده اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو نموده و یک نسخه از آن بخرید. تمامی هزینه ها مستقیماً به وسیله درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می گردد.

علاوه بر سریال زخم کاری شما می توانید سریال های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال خاتون، سریال قبله عالم و … را هم در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی دانلود کنید.

حلال دانلود - سامانه رسمی خرید فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی

WWW.HALALDOWNLOAD.COM

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1534

به "دانلود قسمت هفتم سریال خاتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود قسمت هفتم سریال خاتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید