خیابان های گران قیمت خرده فروشی جهان در سال 2017 را بشناسید

به گزارش وبلاگ علیکایی، خرید کردن از جمله کارهایی است که در عین این که بخشی از ملزومات زندگی محسوب می گردد، بسیاری از مردم آن را به دید یک نوع تفریح و سرگرمی مطلوب و خوشایند نیز درنظر می گیرند.

خیابان های گران قیمت خرده فروشی جهان در سال 2017 را بشناسید

در این میان هستند مکان های متعددی که با درنظر دریافت سلیقه مردم این عصر و نیز آگاهی از نیازهای آن ها، علاوه بر این که به اقتصاد خود و خانواده خود یاری می نمایند، در بسیاری از مواقع نیز به اقتصاد کشور و سرزمین خود نیز یاری شایانی نموده اند.

از جمله این مکان ها می توان به فروشگاه ها، مغازه ها، سوپرمارکت ها، بوتیک ها و حتی دکه های خیابانی نیز اشاره نمود. این در حالی است که امروزه، بخش خرده فروشی یکی از پویاترین و جذاب ترین بخش های اقتصاد جهانی است. در حقیقت مفهوم خرده فروشی به فروش کالاها و اجناس فیزیکی اطلاق می گردد که مصرف نماینده نهایی آن را مستقیما از مکانی تعیین که همان فروشگاه ها، مغازه ها و ... هستند، تهیه می نماید. درواقع این نوع فروش از گذشته تا به امروز در جهانی اقتصاد وجود داشته و همچنان نیز پویایی این نوع معاملات را در حیطه و قلمرو خود حفظ نموده است.

حتما می دانید سبک زندگی دائما در حال تغییر و سطح تقاضا برای خرده فروشی آسان و نوآورانه نیز رو به افزایش است و فروشگاه ها و جوامع سرتاسر جهان به طور مداوم در حال اصلاح و بهبود شرایط خیابان های تجاری هستند. بد نیست بدانید که امروزه نوع دیگری از فروش در بین مردم و فرهنگ زندگی آن ها وارد شده است که می توان آن را در مفهوم جدیدی به نام تجارت الکترونیک به جای تجارت فیزیکی اعلام کرد. علت این مسئله را می توان در دسترسی مردم به اینترنت و فضای مجازی یافت که موج جدیدی از خرده فروشی در فضای آنلاین را ایجاد نموده است که از آن به خرده فروشی الکترونیک، یاد می گردد.

با توجه به مطالب بیان شده، می توان مفهومی کلی از خرده فروشی را بیان کرد. طبق این مفهوم به هر نوع فروش کالا و خدمت رسانی به مصرف نماینده نهایی که توسط هر نوع تولیدنماینده یا سازمان واسطه ای انجام می گردد، خرده فروشی گفته می گردد. البته نباید از این مسئله غافل شد که نوع کالا می تواند هر چیزی باشد، مثل خوراکی، پوشاک، محتوای دیجیتال و ... .

با تمام این اوصاف، در واقع فروشگاه های فیزیکی را باید جایگزین خرده فروشی مجازی و فروشگاه های آنلاین بدانیم. در مطالعه آماری و دقیقی که توسط کاشمن و ویکفیلد (Cushman & Wakefield)، یکی از شرکت های مشهور فعال در حوزه املاک اجرا شده است، می توانیم تصویر واقعی تری از شرایط خرده فروشی در جهان داشته باشیم. این شرکت به تازگی در گزارش خود با عنوان اصلی ترین خیابان های جهان اشاره نموده است که با همراهی خبرگان این صنعت، توانسته 451 خیابان برتر جهان در بخش خرده فروشی را آنالیز کند. همچنین هر کدام از این امکان در 68 کشور از نظر ارزش اجاره از بالا به پایین رتبه بندی شده اند. در ادامه می توانید فهرست 10 خیابان گران قیمت 2017 در بخش خرده فروشی را مشاهده کنید.

1. خیابان پنجم (Fifth Avenue)، نیویورک، با ارزش 3000 دلار

2. کازوی بِی (Causeway Bay)، هنگ کنگ، با ارزش 2725 دلار

3. نیوباند استریت (New Bond Street)، لندن، با ارزش 1719 دلار

4. ویا مونتناپولئون (Via Montenapoleone)، میلان با ارزش 1433 دلار

5. خیابان شانزلیزه (Avenue des Champs Elysees)، پاریس، 1407 دلار

6. گینزا (Ginza)، توکیو، با ارزش 1200 دلار

7. پیت استریت مال (Pit Street Mall)، سیدنی، با ارزش 1000 دلار

8. میونگ دانگ (Myeongdong)، سئول، با ارزش 914 دلار

9. بانوفستراس (Bahnhofstrasse)، زوریخ، با ارزش 883 دلار

10. کولمارکت (Kohlmarkt)، وین، با ارزش 490 دلار

این گزارش براساس اطلاعات محاسبات سالیانه اجرا شده است و نگاه عمیقی به برترین خیابان های خرده فروشی جهان دارد. همانطور که می بینید، دو خیابان Fifth Avenue در نیویورک و Causeway Bay در هنگ کنگ همچنان به صدرنشینی خود از سال گذشته ادامه داده اند. فرصت های در حال رشد نیو باند استریت ثبت شده است، این خیابان سیدنی در صندلی سوم قرار بگیرد. در این تحقیق تعیین شده است که خلاف شرایط رو به رشد اقتصاد مجازی، همچنان خرده فروشی های اجاره ای شرایط خوبی دارند و 0.5 درصد از رشد سال به سال، منتهی به ماه ژوئن را به خود اختصاص داده است.

منبع: کجارو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1163

به "خیابان های گران قیمت خرده فروشی جهان در سال 2017 را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان های گران قیمت خرده فروشی جهان در سال 2017 را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید