خبرنگاران 537 واحد تجاری متخلف در آبادان تعطیل شدند

به گزارش وبلاگ علیکایی، آبادان - خبرنگاران - معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان گفت:537 واحد تجاری به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری در آبادان پلمب شدند.

خبرنگاران 537 واحد تجاری متخلف در آبادان تعطیل شدند

بتول سعیدی زاده دوشنبه در گفت وگو یا خبرنگار خبرنگاران گفت: بنابر تاکید ستاد پیشگیری از کرونا نظارت بر بازار تشدید شده و بازرسی به صورت مستمر ادامه دارد و اصنافی که مرتکب تخلف شوند با پلمب مغازه روبرو خواهند شد.

وی اضافه نمود: از همه واحدهای صنفی درخواست می گردد برای گذر از بحران موجود نهایت همکاری را به عمل آورده و از بازگشایی مغازه های خود تا اطلاع ثانوی خودداری نمایند.

سعیدی زاده گفت: اقدام های کنترلی و طرح های نظارتی تا خاتمه ریشه کنی ویروس کرونا در شهرستان آبادان ادامه دارد و از شهروندان درخواست می گردد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به شماره تماس 124 اطلاع دهند.

وی اضافه نمود:مردم می توانند بیشتر کارهای خود را نظیر عملیات های بانکی و بعضی از خریدهای روزمره را به وسیله اینترنت و اپلیکیشن های قانونی و مورد تایید انجام دهند و از حضور در بیرون از خانه خودداری نمایند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان اضافه نمود: یکی از مهمترین راه های مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن، پرهیز از تردد غیرضروری در سطح شهر و مکان های شلوغ است لذا از مردم درخواست می گردد همچنان از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز نمایند.

وی به تامین 110 تن میوه شب عید شامل سیب و پرتغال در آبادان اشاره نمود و گفت:این میوه ها در مناطق مختلف آبادان توزیع شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 642

به "خبرنگاران 537 واحد تجاری متخلف در آبادان تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 537 واحد تجاری متخلف در آبادان تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید