جدال مرگ و زندگی استقلال و سپاهان، کوشش تراکتور و فولاد برای آسیایی شدن

به گزارش وبلاگ علیکایی، تیم های استقلال و سپاهان مصافی حیاتی و مهم را در در چارچوب جام حذفی با یکدیگر برگزار خواهند کرد.

جدال مرگ و زندگی استقلال و سپاهان، کوشش تراکتور و فولاد برای آسیایی شدن

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، رقابت های فوتبال باشگاهی ایران امروز با برگزاری ملاقاتی حساس از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و پیگیری 5 ملاقات به جامانده هفته بیست و هشتم لیگ برتر دنبال می گردد.

بدون تردید مهم ترین بازی ساعت 20:30 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. ملاقاتی که تیم های استقلال و سپاهان برگزار خواهند کرد تا تکلیف آخرین تیم مرحله نیمه نهایی معین گردد. پیش از این تیم های پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجدسلیمان به این مرحله صعود نموده بودند.

هفته گذشته نمایندگان تهران و اصفهان در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این ملاقات را آبی پوشان با نتیجه 2 بر یک به سود خود تمام کردند تا حساسیت این بازی مضاعف گردد و نماینده اصفهان برای انتقام از حریف تهرانی وارد زمین گردد. سپاهان در هفته های اخیر نتایج ضعیفی کسب نموده و شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به وسیله لیگ برتر بسیار کم شده است تا انگیزه زردپوشان برای قهرمانی در جام حذفی مضاعف گردد.

استقلال در بازی امشب شیخ دیاباته، امیرارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی را به دلیل مصدومیت در ترکیب خود ندارد در شرایطی که مرتضی منصوری تنها محروم سپاهان است. فزونی هفته پیش آبی پوشان با انتقاداتی از سوی زردپوشان همراه بود. نماینده اصفهان از عملکرد تیم داوری رضایت نداشت و پیش از این بازی نیز با پیش کشیدن مسائل داوری، حساسیت مسابقه را افزایش داده است. بدون شک تقابل استقلال و سپاهان آبستن حوادث خاصی خواهد بود و دو تیم مسابقه ای بدون تنش را برگزار نخواهند کرد. ضمن اینکه غیبت امیر قلعه نویی می تواند به یاری نماینده تهران بیاید چون کسی نیست تا زردپوشان را از کنار زمین راهنمایی کند.

ملاقاتهای لیگ برتر فوتبال

اولین ملاقات لیگ را تیم های پایین جدولی ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم که در رده های دوازدهم و چهاردهم هستند، برگزار می نمایند. ماشین سازی 27 و پارس جنوبی 25 امتیازی است. دو تیم احتیاج مبرمی به فزونی دارند اما تساوی برای نماینده تبریز بهتر از حریفش است.

فولاد در شرایطی از سایپا پذیرایی می نماید که برای کسب سهمیه آسیایی احتیاج به کسب 3 امتیاز مسابقه دارد. سرخ پوشان خوزستان 46 امتیازی و در رده چهارم هستند و در مقابل نارنجی پوشان با 27 امتیاز در رده یازدهم قرار دارند.

تراکتور که با 46 امتیاز در رتبه سوم ایستاده در خانه شاهین بوشهر که با 21 امتیاز در قعر جدول واقع شده است، بازی خواهد نمود. هر دو تیم احتیاج به کسب 3 امتیاز مسابقه دارند با این تفاوت که سرخ پوشان تبریز با پیروزی در این مسابقه به سهمیه آسیایی نزدیک می شوند و نماینده بوشهر با فزونی در این ملاقات خانگی امیدوار به بقا در لیگ برتر باقی می ماند.

پیکان که با 24 امتیاز در صندلی پانزدهم واقع شده است میزبان صنعت نفت آبادانی است که با 38 امتیاز در رده هفتم ایستاده و امیدی به سهمیه آسیایی ندارد و دغدغه ای سقوط را هم حس نمی نماید.

در آخرین بازی هم نفت مسجدسلیمان که 34 امتیاز اندوخته و در رده نهم واقع شده است، میزبان گل گهر سیرجان تیم 26 امتیازی و رده سیزدهمی جدول است. نفت برای کسب رتبه بهتر کوشش می نماید و نگرانی صعود یا رسیدن به سهمیه آسیایی را نخواهد داشت اما گل گهر با پیروزی در این مسابقه امیدش به بقا در لیگ برتر را به مراتب بیشتر خواهد نمود.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 949

به "جدال مرگ و زندگی استقلال و سپاهان، کوشش تراکتور و فولاد برای آسیایی شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال مرگ و زندگی استقلال و سپاهان، کوشش تراکتور و فولاد برای آسیایی شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید