پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند

به گزارش وبلاگ علیکایی، تهران (پانا) - پرهوادارترین تیم های فوتبال ایران در فصل نو لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهند داشت و باید دو تیم دیگر جایگزین آنها در ACL شوند.

پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند

شاهکار مدیریتی در ورزش ایران انتها ضربه خود را به پرهوادارترین تیم های فوتبال ایران زد و فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بدون حضور دو تیم محبوب ایرانی ها برگزار گردید و تعیین نیست چه زمانی این محرومیت به سرانجام برسد.

هر چند تا به این لحظه سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران درباره تصمیم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در موضوع مجوز حرفه ای پرسپولیس و استقلال تهران خبری منتشر نکرده است، اما شنیده ها حاکی از این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی خود را درباره این دو باشگاه گرفته و قصد ندارد امتیازی ویژه برای این تیم دو قائل شوند.

بدین ترتیب پرسپولیس قهرمان مقتدر فوتبال ایران و فینالیست دو دوره لیگ قهرمانان آسیا و استقلال تهران تنها تیم ایرانی با سابقه دو بار قهرمانی در جام باشگاه های آسیا مجوز حضور در فصل 2022 لیگ قهرمانان آسیا را بدست نیاوردند و فصل نو لیگ قهرمانان بدون حضور این تیم ها برگزار خواهد شد. هنوز به صورت شفاف دلیل حذف این دو باشگاه تعیین نشده است و هنوز تعیین نیست دلیل این ماجرا به طور دقیق تعیین خواهد شد و به پرونده مسببان این فاجعه رسیدگی می گردد یا اینکه مانند پرونده مارک ویلموتس مسببان آسیبی نمی بینند.

با حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022، فصل آینده سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را بدست خواهند آورد و تیم های تراکتور تبریز و گل گهر سیرجان با هدیه از راه رسیده سهمیه پلی آف را بدست خواهند آورد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1599

به "پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید