گلزن فولاد دروازه بان شد ، امیدواری اهواز به آسیا

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر دوشنبه شب در وزرشگاه شهدای فولاد خوزستان تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با رجحان تیم اهواز با نتیجه دو بر یک به سرانجام رسید.

گلزن فولاد دروازه بان شد ، امیدواری اهواز به آسیا

گل های بازی را فرشاد احمدزاده (16)، لوسیانو پری را (65) برای فولاد و بابک مرادی (4) برای ماشین سازی به ثمر رساندند.

این بازی را سید رضا مهدوی با یاری امیررضا آشور ماهانی و حمید سبحانی قضاوت کرد و در آن شهاب الدین گردان دروازه بان تیم فولاد خوزستان را در دقیقه 89 اخراج کرد.

همچنین فرشاد احمدزاده، موسی کولیبالی، امیرحسین باقرپور (فولاد) و بابک مرادی، شاهین توکلی، دوس سانتوس (ماشین سازی) از داور کارت زرد دریافت کردند.

فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: شهاب الدین گردان، مجتبی نجاریان (79- صالح حردانی)، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، احمد عبدالله زاده (46- محمد آبشک)، زبیر نیک نفس (79- سینا زامهران)، محمد قاسمی نژاد (64- امیرحسین باقرپور)، فرشاد احمدزاده، عباس بوعذار (46- صابر حردانی) و لوسیانو پری را و راهنمایی جواد نکونام به میدان رفت.

ماشین سازی تبریز نیز در این بازی با ترکیب: حامد لک، فردین عابدینی، دوس سانتوس، محمد قادری، مسیح زاهدی، شاهین ثاقبی، شاهین توکلی، فرید بهزادی کریمی (66- قائم اسلامی خواه)، اتابک زارعی (5+90- علی آل کثیر)، بابک مرادی و میلاد نوری و راهنمایی احد شیخ لاری در برابر حریف صف آرایی کرد.

تیم فولاد خوزستان پس از پیروزی روحیه بخش مقابل استقلال تهران با سه تغییر در ترکیب اصلی برابر ماشین سازی تبریز به میدان رفت و در اندیشه کسب سه امتیاز این بازی بود تا در قافله تیم های مدعی کسب سهمیه آسیایی باقی بماند. تیم میانه جدولی ماشین سازی هم بعد از دوری چهارماهه از مسابقات به اهواز سفر نموده بود تا از این بازی امتیاز بگیرد.

بازی هنوز جا نیفتاده بود که تیم ماشین سازی روی غفلت مدافعان فولاد خوزستان توسط بابک مرادی به گل رسید. گل دقیقه 4 تیم میهمان باعث شد تا فولادی ها به خود بیایند و پس از انتقال بازی به زمین تیم حریف در دقیقه 16 با ضربه فرشاد احمدزاده کار را به تساوی بکشانند.

فولاد خوزستان نیمه دوم را با انجام دو تعویض شروع کرد و با سرعت دادن به بازی به دنبال رسیدن به گل فزونی در این بازی خانگی بود که این اتفاق در دقیقه 66 رخ داد و لوسیانو پری را به زیبایی دروازه ماشین سازی را گشود.

فولادی ها پس از این گل به اداره جریان بازی و کنترل حملات تیم ماشین سازی پرداختند اما در دقیقه 89 شهاب الدین گردان با دریافت دو کارت زرد متوالی از بازی اخراج شد و با توجه به اینکه فولادی ها 5 تعویض انجام داده بودند، لوسیانو پری را مهاجم برزیلی فولاد در دقایق وقت تلف شده به عنوان دروازه بان این تیم انجام وظیفه کرد.

تیم فولاد خوزستان با کسب فزونی در این مسابقه 39 امتیازی شد، در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر نهاده شد و بیش از پیش به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شد.

* فولاد خوزستان با سه تغییر در ترکیب اصلی نسبت به بازی با استقلال تهران وارد میدان شد. مجتبی نجاریان، عباس بوعذار و زبیر نیک نفس جایگزین صالح حردانی، محمد آبشک و حسن بیت سعید شدند.

* ایوب والی و فرزاد جعفری به دلیل مصدومیت و آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی تیم فولاد خوزستان در این ملاقات غایب بودند.

* عزیز معبودی کاپیتان تیم ماشین سازی به دلیل مثبت شدن تست کرونا در این مسابقه غایب بود. محمد سهرابی نژاد هم به خاطر پارگی رباط صلیبی این بازی را از دست داد.

* حامد لک که سابقه بازی در فولاد خوزستان را داشته است، قبل از بازی از کادر فنی این تیم رخصت گرفت.

* صدای ضبط شده طرفداران تیم فولاد خوزستان از بلندگوهای استادیوم پخش می شد.

* داور مسابقه به دلیل گرمای هوا قانون وقفه خنک کردن بازیکنان را در دقیقه 30 هر نیمه به اجرا گذاشت.

* احد شیخ لاری سرمربی تیم ماشین سازی به دلیل اعتراض به قضاوت داور مسابقه کارت زرد گرفت.

* اخراج شهاب الدین گردان با اعتراض نیمکت تیم فولاد خوزستان همراه شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 822

به "گلزن فولاد دروازه بان شد ، امیدواری اهواز به آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلزن فولاد دروازه بان شد ، امیدواری اهواز به آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید