تعلیق مشاور املاکی که پاکت شیر صاحبخانه را دزدکی سر کشید

به گزارش وبلاگ علیکایی، مجوز کار یک مشاور املاک در بریتیش کلمبیا بعد از ثبت و پخش ویدئویی از او در حال سرکشیدن بی اجازه پاکت شیر صاحب خانه ، به حالت تعلیق درآمد.

تعلیق مشاور املاکی که پاکت شیر صاحبخانه را دزدکی سر کشید

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، لیسکا فولرتون، صاحب خانه ای در Kamloops، ویدئویی از این صحنه را در فیسبوک منتشر کرد و گفت که این رفتارها واقعا چندش آور است.

این فیلم مردی را نشان می دهد که در آشپزخانه قدم می زند و قبل از اینکه به سمت یخچال برود، پرده ها را باز می کند تا نور بیشتری وارد فضا شود، بعد یک پاکت را از کابینت بیرون می آورد و با اینکه پشتش به دوربین است، به نظر می رسد که آن را نزدیک دهانش می برد و صدای قورت دادن مایع در خانه خالی به طور خفیف شنیده می شود.

صاحبخانه هویت این مرد را که از بنگاه Royal LePage Kamloops Realty است، معرفی می کند و می گوید که او مشاور مسئول ملک او نیست.

او شیر را مستقیماً از پاکت سر می کشد، آن را سر جایش می گذارد و دنبال چیز دیگری برای خوردن می شود…

صاحبخانه همچنین ادعا می کند که این مرد با نشستن روی دسته مبل به آن آسیب زده، اما هیچ ویدیویی از آن ارائه نشده است.

صاحبان این کارگزاری در بیانیه ای تأیید کردند که این فرد به دلیل رفتارش در زمان نشان دادن خانه در منطقه کملوپس تعلیق شده است و اطلاعات بیشتری ارائه ندادند.

همه مشاوران املاک یک آیین نامه رفتاری را امضا می کنند و از طریق انجمن املاک و مستغلات کانادا، استانداردهای اخلاقی بالایی را باید رعایت کنند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1834

به "تعلیق مشاور املاکی که پاکت شیر صاحبخانه را دزدکی سر کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق مشاور املاکی که پاکت شیر صاحبخانه را دزدکی سر کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید