به آب نماهای رمی که رسیدید بگویید: چین چین! (تور چین ارزان)

به گزارش وبلاگ علیکایی، می دانید رُم شهر رویایی فواره هاست؟ بیش از 2000 فواره در این شهر وجود دارد یعنی بیشترین تعداد فواره در یک شهر. علاوه بر تعداد زیاد آن ها، اسراری که در پشت معماری این فواره ها نهفته است بیش از هر چیز دیگری گردشگران را به خود جذب می نماید.

به آب نماهای رمی که رسیدید بگویید: چین چین! (تور چین ارزان)

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

فواره میدان پوپولو

فواره ای ظریف و دوست داشتنی. سر یک شیر که از دهان آن آب خارج می گردد. شیری که خیلی آرام در گوشه میدان بر روی پلکان نشسته و مشغول دیدنی پوپولوست! این فواره در کنار دیوار گاریبالدی قرار گرفته، در سفر به رم، نشستن در کنار این فواره و دیدنی بال و پایین رفتن آب به صورت منظم از شیارهای این فواره یک تفریح جالب در شهر فواره هاست. دستی به آب بزنید و گلویی تازه کنید.

بعد از گشت و گذار در میدان و تپه های اطراف نشستن در کنار این آب نما را از قلم نیاندازید.

فواره Trevi Fountain

یکی دیگر از فواره های جالب این شهر Trevi Fountain است. پرتاب سکه در این آب نما یکی از تفریحات توریستی در کنار آن محسوب می گردد. می گویند اگر سکه شما بعد از پرتاب در نقطه مورد نظر فرود بیاید، بازهم به رُم باز خواهید گشت. جالب است بدانید که عایدی حاصل از این سکه ها برای شهرداری رم بسیار بالاست و خشک شدن این آب نما در سال 2014 خسارات بسیاری را به رم وارد کرد. اما مجددا در سال 2015 این آب نما مجددا بازگشایی شد و هم اکنون هم برای همه توریستان قابل استفاده است.

برای سکه هایتان خوب نشانه گیری کنید تا باز به رُم بازگردید.

بازگشایی مجدد فواره های Trevi Fountain و هزاران توریست و ایتالیایی هایی که برای دیدن آمده اند.

فواره The grand Fontana dellAcqua Paola

فواره The grand Fontana dellAcqua Paola که فواره بزرگ هم معروفیت دارد، یکی دیگر از فواره های زیبا و مشهور شهر رم است. برخی از توریستان در حین بازدید گاهی پس از پیاده روی روی تپه های نزدیک این آب نما، به خصوص در فصل تابستان، به نزدیک آب نمای بزرگ می آیند و پاهای خود را در آن قرار می دهند. از سفر به شهر فواره ها نهایت لذت را ببرید و با نشستن در کنار این فواره ها آرامش را تجربه کنید.

این آب نما هم از چشمه های حوالی تپه آبش تامین می گردد و بسیار دیدنیی ست.

به رم که می رسید بگویید: Cin cin!

این اصطلاح برای شادی به کار برده می گردد و وقتی در کنار فواره مورد علاقه تان هستید حتما بگویید چین، چین! فواره ها و آب نماهایی که در این متن از آن ها صحبت کردیم، همگی یک پیشنهاد هستند برای بازدید؛ در رم بی شمار آب نما برای دیدن وجود دارد بنابراین خودتان هم در شهر گشتی بزنید و سراغ فواره های شهر را بگیرید.

در شهر رم حتما بگردید و فواره مورد علاقه خودتان را بیابید.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1863

به "به آب نماهای رمی که رسیدید بگویید: چین چین! (تور چین ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به آب نماهای رمی که رسیدید بگویید: چین چین! (تور چین ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید