برگزاری سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در بهمن و اسفند سال جاری

به گزارش وبلاگ علیکایی، تهران (پانا) - سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در بهمن و اسفند سال 1400، برگزار خواهد شد.

برگزاری سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در بهمن و اسفند سال جاری

سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که مسابقات مشترک وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان است، بهمن و اسفند سال 1400به میزبانی سه استان کشور و در 6مکان ورزشی در سراسر کشور برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش، فدراسیون ورزش دانش آموزی در نظر دارد مسابقات رشته های ورزشی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور را در دو مرحله برگزار کند.

بر این اساس، مرحله اول مسابقات، در دهه فجر 1400با همکاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ملی با عنوان المپیاد استعدادهای برتر در شش رشته ورزشی تکواندو، جودو، ووشو، دوومیدانی، شنا و شطرنج برگزار می گردد و مرحله دوم مسابقات هم که برگزاری آن صرفاً بر عهده فدراسیون ورزش دانش آموزی است در تابستان 1401در سایر رشته های ورزشی مدنظر قرار می گیرد.

شایان ذکر است، برنامه مسابقات سایر رشته های ورزشی سال تحصیلی 1401-1400که مرحله کشوری آن تابستان 1401برگزار می گردد، طی بخشنامه جداگانه ای متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1578

به "برگزاری سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در بهمن و اسفند سال جاری" امتیاز دهید

1 کاربر به "برگزاری سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در بهمن و اسفند سال جاری" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در بهمن و اسفند سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید