برطرف شدن نیازهای کاربران در Hangouts با قابلیت های جدید

به گزارش وبلاگ علیکایی، شرکت گوگل با ارائه کردن قابلیت های جدید در پیام رسان Hangouts نیازهای کاربران آن را برطرف کرده است.

برطرف شدن نیازهای کاربران در Hangouts با قابلیت های جدید

به گزارش خبرنگار ، گوگل در حال ایجاد تغییراتی در برنامه Hongouts Chat روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS است. بزرگترین پیشرفتی که در این برنامه اجرا شده به کاربران کمک خواهد کرد تا افراد و روم های مورد نظر خود را روی برنامه موبایلی خود راحت تر پیدا کنند.

گوگل برای راحت کردن کار کاربران خود برای پیدا کردن چت های مخصوص خود اقدام جالبی انجام داده است و به نظر می رسد کاربران از این اقدام راضی خواهند بود. این شرکت برای جدا کردن افراد مختلف و گروه ها آن ها را از هم جدا کرده است و نام آن ها را افراد (People) و روم ها (Rooms) گذاشته است. بخش دیگری که در این نرم افزار پیام رسان وجود دارد، بات ها هستند که در قسمت افراد قرار گرفته اند و همین مسئله باعث پیدا شدن راحت آن ها می شود.

علاوه بر این، جدیدترین آپدیت Hangouts Chat فیلترهای بالای تب های مختلف خود را ندارد که باعث ساده تر شدن ناوبری این برنامه خواهد شد. اساسا، کاربران می توانند از ذره بین قرار گرفته شده در بالای این اپلیکیشن استفاده کنند و افراد، چت روم ها و بات ها را پیدا کنند یا یک چت جدید را با لمس کردن دکمه + در گوشه پایین برنامه آغاز کنند.

همه تغییرات اعلام شده توسط گوگل از امروز روی پلتفرم iOS بارگذاری خواهد شد و برای داشتن آن، تنها نیاز به بروزرسانی برنامه است و تا هفته آینده برای گوشی های اندروید عرضه خواهد شد. این تغییرات به صورت اتوماتیک با آپدیت کردن برنامه روی آن قرار خواهند گرفت.

Hangouts Chat یک پیامرسان است که گوگل آن را در تاریخ 15 می 2013 در کنفرانس Google I/O معرفی کرد. این نرم افزار برای جایگزینی Google Talk ,Google+ Messenger و سرویس چت ویدئویی Google+ Hangout معرفی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 113

به "برطرف شدن نیازهای کاربران در Hangouts با قابلیت های جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف شدن نیازهای کاربران در Hangouts با قابلیت های جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید