آنالیز فنی خودرو هوندا CR-V مدل 2020

به گزارش وبلاگ علیکایی، هوندا CR-V 2020 از این هفته وارد نمایندگی های فروش می گردد و به همین خاطر زمان انتشار جزئیات قیمت گذاری آن فرا رسیده است.

آنالیز فنی خودرو هوندا CR-V مدل 2020

به گزارش خبرنگار ، هوندا CR-V 2020 از این هفته وارد نمایندگی های فروش می گردد و به همین خاطر زمان انتشار جزئیات قیمت گذاری آن فرا رسیده است.

تغییرات اصلی این خودرو نسبت به مدل سال 2019 معرفی نسخه هیبریدی و استفاده از پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو بجای پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی قبلی می باشد. قیمت این خودرو از 25050 دلار برای مدل دیفرانسیل جلو و پایه LX آغاز می گردد که نشان دهنده افزایش 600 دلاری نسبت به سال قبل است.

هوندا می گوید این افزایش قیمت ناچیز بوده و استفاده از پیشرانه قوی تر و کم مصرف تر و همچنین اضافه شدن بسته ایمنی به صورت استاندارد باعث جبران این اختلاف قیمت شده است.

پیشرانه یاد شده 6 اسب بخار قوی تر از قبل بوده و گشتاور 244 نیوتون متری آن در دور وسیع تری ارائه می گردد. همچنین مصرف سوخت آن نیز کمتر از پیشرانه تنفس طبیعی قبلی است. این پیشرانه به صورت استاندارد با گیربکس CVT هوندا همکاری می نماید.

ارزان ترین مدل چهار چرخ محرک CR-V از نوع EX AWD است که بهای 29060 دلاری دارد. قیمت مدل تورینگ هم به 34750 دلار می رسد، اما عرضه نسخه هیبریدی از اوایل سال آینده احتمالاً بهای این شاسی بلند را به مرز 40 هزار دلار نزدیک تر خواهد ساخت.

از نظر بصری باید گفت مدل های سال 2020 این خودرو از جلوپنجره مشکی، مه شکن های متفاوت و سه رنگ بدنه جدید برخوردار هستند. تریم های EX، EX-L و تورینگ همچنین دارای مه شکن های LED گرد بوده و مدل پرچم دار به رینگ های 19 اینچی جدید و خروجی اگزوز کرومی مجهز است.

داخل کابین نیز کنسول مرکزی بازطراحی شده با فضای ذخیره ای بیشتر و پورت های UDB جدید به چشم می خورند. CR-V تورینگ همچنین از فرمان گرم شونده و شارژ بی سیم گوشی هوشمند سود می برد.

قیمت و مشخصات مدل هیبریدی CR-V فعلاً اعلام نشده، اما این خودرو اوایل سال 2020 عرضه خواهد شد. البته می دانیم که مجموعه قوای آن مشابه قوای محرکه آکورد هیبریدی است.

این مجموعه از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری بنزینی و دو واحد الکتریکی تشکیل شده و قدرت کل 212 اسب بخاری دارد. هوندا می گوید CR-V هیبریدی 50 درصد مالی تر از مدل پایه مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری می باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 294

به "آنالیز فنی خودرو هوندا CR-V مدل 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فنی خودرو هوندا CR-V مدل 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید