عکس ، مقرون به صرفه ترین مدل نیسان به بازار ایران می آید؟

به گزارش وبلاگ علیکایی، دیجیاتو نوشت: نیسان ورسا 2023 نیسان ورسا مدل 2023 معرفی گردید. این نسخه در مقایسه به مدل سال قبل تفاوت هایی دارد و با چهره به روزتر و امکانات بیشتر آمده است.

عکس ، مقرون به صرفه ترین مدل نیسان به بازار ایران می آید؟

نیسان ورسا مدل 2023 از اواخر پاییز راهی بازارهای بین المللی خواهد شد. با قیمت پایه تقریبا 20 هزار دلار (کمتر از 700 میلیون تومان) این سدان یکی از مقرون به صرفه ترین خودروهای صفر کیلومتر بازار آمریکا به شمار می رود.

بیشتر بخوانید:

  • مشخصات باورنکردنی سریع ترین اینترنت دنیا

  • عکس | شکار استثنایی ماهیگیر خوش شانس آمریکایی

عرضه در سه تریم مختلف

نیسان ورسا 2023 در سه تریم S، SV و SR به فروش خواهد رسید. نکته عجیب اینکه تریم پایه S چهره ای مشابه با مدل 2022 دارد و فقط با سفارش پکیج S Plus تغییرات مدل 2023 به آن اضافه می گردد. این پکیج امکاناتی مثل اپل کارپلی، اندروید اتو، صندلی های عقب با قابلیت تا شدن با نسبت 60/40 و رینگ های 16 اینچی را به ورسا اضافه می نماید. در حالت استاندارد این سدان ژاپنی مقرون به صرفه قیمت از نمایشگر 7 اینچی لمسی، سه پورت USB و سیستم ورود بدون کلید سود می برد.

نیسان ورسا 2023 با وجود قیمت پایین، از نظر ایمنی حرف های زیادی برای گفتن دارد. این سدان مالی در حالت استاندارد به سیستم هایی مثل ترمز اضطراری اتوماتیک با قابلیت تشخیص عابرین پیاده، دستیار نور بالا، ترمز عقب اتوماتیک و اخطار خروج از بین خطوط مجهز است. در این دسته، دو سیستم اخطار وجود ترافیک در پشت خودرو و اخطار نقطه کور در فهرست آپشن ها حضور دارند.

در زیر کاپوت نیسان ورسا 2023 همان موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر انجام وظیفه می نماید. این موتور تغییر خاصی ندارد و همانند قبل توانایی فراوری 122 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور را دارد. در تریم پایه S نیروی فراوریی این موتور از طریق گیربکس 5 سرعته دستی به سمت چرخ ها راهنمایی می گردد. البته امکان سفارش گیربکس CVT بصورت یک آپشن برای علاقه مندان وجود دارد. این گیربکس در دو تریم SV و SR استاندارد است.

لازم به ذکر است با توجه به قیمت رقابتی و محبوبیتی که برند نیسان در کشور ما دارد، ورسا می توانست یکی از گزینه های مجذوب کننده برای واردات باشد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1878

به "عکس ، مقرون به صرفه ترین مدل نیسان به بازار ایران می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، مقرون به صرفه ترین مدل نیسان به بازار ایران می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید