بازار لیموترش و لیمو شیرین در دست 5 نفر؟ ، اسامی این 5 نفر را به ما بدهید

به گزارش وبلاگ علیکایی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار عنوان نموده که انحصار لیموترش و لیموشیرین در دستان 5 نفر است. خب اسامی این 5 انحصارگر را به ما اعلام کنید.

بازار لیموترش و لیمو شیرین در دست 5 نفر؟ ، اسامی این 5 نفر را به ما بدهید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، یاسر رایگانی امروز در یک برنامه تلوزیونی با بیان اینکه سازمان تعزیرات مرجع رسیدگی است نه نظارتی، گفت: ما به همه تخلفات واحدهای تولیدی زمانی رسیدگی می کنیم که سازمان حمایت از مصرف نمایندگان به عنوان مرجع اصلی به ما بگوید فلان کارخانه ماست را مثلا 20 درصد گران نموده، یا رب گوجه 7 هزار تومان گران شده است. آن وقت ما رسیدگی می کنیم. ما سازمان اداری نیستیم. بلکه حکم مداریم.وی با بیان اینکه نقدها و توقعات مردم که بحق است را می دانیم اما ما هم توقعاتی از قانون داریم، ادامه داد: سازمان زمانی موثر می تواند باشد که خودش بتواند به عنوان دادستان مالی وارد گردد. اینکه منتظر باشیم سازمان حمایتی لیست تخلفات را بدهد و ما بعد ورود کنیم، کار را سخت می نماید.

رایگانی با بیان اینکه قانون حمایت صنفی مصوب سال 92 است، اظهار داشت: این قانون مصوب نموده اتحادیه ها باید تخلفات اصناف را به تعزیرات گزارش دهند و من تعجب می کنم در چند روز گذشته خبری دیدم که رییس اتحادیه بار به راحتی می گوید لیموشیرین و لیموترش دست 5 نفر است و این 5 نفر آنها را در زیرزمین های خود نگهداری می نمایند. خب باید به تعزیرات اسامی و آدرس انبارها را بدهند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور تاکید نمود: اتحادیه بیاید و به ما بگوید. اعلام رسانه ای کافی نیست. شاید مردم این انحصارها را بدانند ولی باید به ما رسمی بگویند. ما فقط در سال 98، 584 هزار پرونده را رسیدگی کردیم. قانون گذار این را برای ما معین نموده که از این تعداد 454 هزار و 500 پرونده صنفی بوده است.

رایگانی به این نکته هم اشاره نمود که گاهی می بینیم واحد متخلف رفته حکم ما را از دیوان عدالت گرفته و لغو نموده است. همین تعدد مراجع قضایی و مراجع بالاتر موجب می گردد متخلفان سواستفاده نمایند.

این مسئول در ادامه مطرح کرد: در ایام نوروز 11 نفر از روسای گشت ما در تهران مبتلا به کرونا شدند و یک نفر هم بر اثر ابتلا به این ویروس فوت شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 660

به "بازار لیموترش و لیمو شیرین در دست 5 نفر؟ ، اسامی این 5 نفر را به ما بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار لیموترش و لیمو شیرین در دست 5 نفر؟ ، اسامی این 5 نفر را به ما بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید