این عوامل تقاضا برای آیفون را افزایش می دهد ، پیشرفت هایی که در راه است

به گزارش وبلاگ علیکایی، گزارش ها از تایوان نشان می دهد که اپل انتظار دارد 35 درصد بهره وری انرژی را از چیپست A17 Bionic که طبق گزارش های TSMC بر اساس فرآیند فناوری 3 نانومتری FinFet ساخته شده است، بهبود بخشد.

این عوامل تقاضا برای آیفون را افزایش می دهد ، پیشرفت هایی که در راه است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از جی اس ام آرنا، بعضی منابع داخلی در اپل فاش نموده اند که این یک ویژگی کلیدی خواهد بود که همراه با دوربین نو و پورت شارژ USB-C، تقاضای جایگزین را در میان کاربران آیفون افزایش می دهد.

طبق گزارش دیجی تایمز، اپل کل اولین دوره فراوری تراشه های 3 نانومتری TSMC را خریداری نموده است و آن را به تنها شرکت گوشی های هوشمند با چنین نیمه رسانا در سال 2023 تبدیل نموده است.

کوالکام و مدیاتک به علت هزینه های بالای فراوری، فعلاً راه چاره های خود را توسعه نخواهند داد.

سامسونگ در حال حاضر بر روی فناوری پردازش 3 نانومتری خود ریسک زیادی نموده و همانطور که این شرکت گفته است، بدون هزینه کردن نودهای قدیمی 65 تا 130 نانومتری به توسعه آن ادامه خواهد داد.انتظار می رود اپل از A17 بایونیک برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس استفاده کند.

  • تصاویر یک کابل شارژ جالب برای آنهایی که با گوشی خود زیاد بازی می نمایند!

این گوشی ها بعلاوه با طراحی تازه، دوربین پریسکوپ و دکمه های صدا و پاور نو عرضه می شوند.آیفون 15 و آیفون 15 پلاس احتمالاً بایونیک A16 دارند؛ اگرچه پس از اینکه اتحادیه اروپا به طور مؤثر اپل را مجبور به کنار گذاشتن پورت لایتنینگ کرد، از USB-C استفاده خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1401 بروزرسانی: 12 اسفند 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1943

به "این عوامل تقاضا برای آیفون را افزایش می دهد ، پیشرفت هایی که در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این عوامل تقاضا برای آیفون را افزایش می دهد ، پیشرفت هایی که در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید