اینترنت مشتریان راجرز دوباره وصل شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، مدیرعامل شرکت راجرز اعلام نمود، تقریباً 100 درصد شبکه این شرکت بعد از قطعی های گسترده در روز آدینه، به حالت آنلاین بازگشته است.او قطعی های شبکه را به نقص سیستم، پس از به روزرسانی بخش تعمیر و نگهداری نسبت داد.

اینترنت مشتریان راجرز دوباره وصل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، تونی استافیری، مدیرعامل شرکت راجرز در مصاحبه ای گفته است: 100 درصد از مشتریان وایرلس ما در سراسر کشور خدمات دارند و سرویس های با کابل هم چه در خانه و چه در محل کار، کمتر از یک درصد هنوز دارای مسائلی هستند. تیم های ما در حال اجرا برطرف یان مسائل هم هستند و امیدواریم ظرف یک ساعت آن را حل کنیم.

این شرکت اعلام نمود که خدمات اینترنت تا عصر آدینه رو به بهبود گذاشت.

مدیرعامل راجرز در بیانیه ای که اواخر آدینه شب، منتشر شد اظهار کرد که آنها پیشرفت معناداری در جهت آنلاین کردن مجدد شبکه ها داشته اند و بابت اختلال پیش آمده در سرویس دهی عذرخواهی کرد. او دلیل اختلال پیش آمده را به روزرسانی سیستم اعلام نمود که اواخر پنجشنبه تا اوایل آدینه انجام گرفته بود.

قطعی شبکه سرویس های مختلف تلفن همراه و اینترنت، بانک ها، سیستم خرید، دفاتر گذرنامه و برنامه ArriveCAN کانادا را تحت تاثیر قرار داد.

شرکت راجرز در بیانیه ای اعلام نموده که به صورت اتوماتیک به حساب مشتریان، اعتبار اضافه می نماید تا جبران مافات گردد.

مدیرعامل این شرکت هم عنوان نموده است که این شرکت بعلاوه در جهت ارتقای شبکه خود سرمایه گذاری خواهد نمود تا از اختلال های آینده جلوگیری گردد.

این اولین بار نیست که شبکه راجرز با اختلال سراسری خدمات در کانادا روبرو می گردد. در آوریل 2021، قطعی تقریباً یک روزه برای مشتریان وایرلس رخ داد. شرکت، این قطعی را به مسئله ای ناشی از به روزرسانی نرم افزار نسبت داد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1828

به "اینترنت مشتریان راجرز دوباره وصل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنت مشتریان راجرز دوباره وصل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید