اعتماد بخشی به مردم برای رونق فراوری

به گزارش وبلاگ علیکایی، رئیس شورا اسلامی شهر اصفهان گفت: متولیان صنعت باید صندلی و اعتبار خود را حفظ نموده و ضمن افزایش اعتماد بخشی، شرایط خوبی برای خود و جامعه رقم بزنند.

اعتماد بخشی به مردم برای رونق فراوری

به گزارش خبرنگاران، علیرضا نصر عصر امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان، اظهار کرد: در هر صنعت و حرفه وابستگی هایی وجود دارد که حساسیت نسبت به آن اجازه افول آن صنعت را نمی دهد. در صنعت ساختمان نیز نیازها روز به روز افزایش می یابد. با اینکه شیوه و مصالح تغییر می نمایند، اما خود این صنعت ماناست و برای رونق فراوری و تداوم مانایی صنعت باید بیش از پیش مورد اعتماد بهره بردان آن صنعت قرار بگیریم.

وی ادامه داد: باید خود منزلت بخشی کنیم. به این معنا که متولیان صنعت باید صندلی و اعتبار خود را حفظ نموده و ضمن افزایش اعتماد بخشی، شرایط خوبی برای خود و جامعه رقم بزنند.

نصر با بیان تاثیر جدی صنعت ساختمان بر بخش اشتغال، گفت: در شهرداری اصفهان سه میلیون متر مربع پروانه صادر شده که حاکی از افراد زیادی است که در این راستا اشتغال یافته اند و افرادی به آن ها اعتماد نموده اند.

رئیس شورا اسلامی شهر اصفهان با اشاره به درآمد 64درصدی شهرداری اصفهان از بخش ساخت و ساز اضافه کرد: این آمار نشان می دهد که اگر در حوزه ساختمانی مسئله ای باشد در اداره امور شهری نیز با مشکل روبرو خواهیم شد.

نصر ادامه داد: به دنبال شرایط خوبی برای شاغلان این حرفه هستیم و از جمله اقدامات اجرا شده می توان به بسته های تشویقی برای سرمایه گذاران این بخش اشاره نمود.

وی تاکید نمود: شورا اسلامی شهر اصفهان همراه خوبی برای تلاشگران این صنعت خواهد بود.

فراوری، موتور محرک اقتصاد هر کشوری است

همچنین رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان، گفت: معتقدیم که موتور محرک اقتصاد هر کشوری فراوری آن است و این فراوری وابسته به کار ساخت و ساز است.

عسکری با اشاره به ماده 73 اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی موظف به احیا، احداث و مشارکت در نمایشگاه های مرتبط است.

نمایشگاه بین المللی اصفهان, میزبان 135 شرکت از سراسر کشور

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز یکی از مهمترین و با سابقه ترین نمایشگاه های اصفهان با حضور بیش از 130 شرکت از سراسر کشور در حال برگزاری است تا بیش از پیش شاهد قدرت و توانمندی های ملی باشیم.

وی توضیح داد: اکنون میزبان مدیران نمایشگاهی از استان های مختلف بوده و آخرین بحث ها در خصوص صنعت نمایشگاهی را مورد آنالیز قرار خواهیم داد.

یارمحمدیان از راه اندازی نمایشگاه بین المللی جدید اصفهان در منطقه روشن دشت اطلاع داد و گفت: نوید می دهیم که سال آینده نمایشگاه جامع صنعت ساختمان در پروژه جدید نمایشگاه های اصفهان افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: امروز در این شرایط سخت مالی قدرت صنعت نمایشگاهی را نشان دادیم. صنعت، نمایشگاهی است که تاب آوری اقتصاد در برابر تحریم ها را سبب می گردد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان از تاریخ 18 تا21 مهرماه در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان با حضور 135 شرکت از سراسر کشور برپا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 157

به "اعتماد بخشی به مردم برای رونق فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتماد بخشی به مردم برای رونق فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید