اسماعیل پور: انتظار چنین حرفهایی از یک پیشکسوت کشتی نداشتم، احترام قهرمانانمان را حفظ کنیم

به گزارش وبلاگ علیکایی، مربی پیشکسوت کشتی مازندران با گلایه از صحبت های بهروز کمک درباره رضا یزدانی و مهدی تقوی، گفت: اینکه از این دو قهرمان عظیم به عنوان قهرمانان پوشالی نام برده شد حرف خیلی بدی بود.

اسماعیل پور: انتظار چنین حرفهایی از یک پیشکسوت کشتی نداشتم، احترام قهرمانانمان را حفظ کنیم

محمود اسماعیل پور در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به صحبت های بهروز کمک مبنی بر بی احترامی رضا یزدانی سرمربی تیم استقلال به او پس از فینال لیگ کشتی در هتل المپیک، اظهار کرد: اصلا نمی دانم این حرف ها از کجا آمده است. همه مردم ایران رضا یزدانی را می شناسند، تمام دنیا برای رضا یزدانی به عنوان یک اسطوره کشتی احترام خاصی قائل هستند. رضا مثل پسر من است و برای من هیچ فرقی با مسعود ندارد. او از نوجوانی شاگرد من بوده و طی این سال ها چه قبل از دوران قهرمانی و یا بعد از آن هیچگاه نه تنها بی احترامی از او ندیدم بلکه همواره با احترام زیاد با من برخورد نموده است. حرف هایی در مصاحبه خود زدند که اصلا واقعیت ندارد و همه می دانند این وصله ها به پهلوانی مثل رضا یزدانی نمی چسبد.

مربی تعداد زیادی از قهرمانان دنیا و المپیک کشتی مازندران ادامه داد: از بهروز کمک که خودش ملی پوش کشتی ایران بوده و عضو خانواده کشتی است توقع نداشتم این حرف ها را درباره رضا یزدانی و مهدی تقوی دو قهرمان عظیم و اخلاق مدار کشتی مازندران بزند و آن ها را قهرمانان پوشالی بنامد. او حرف های خیلی بدی زد و درست نیست درباره دو قهرمان خوشنام کشتی این حرف ها زده گردد. یزدانی و تقوی از اسطوره های کشتی هستند و همواره بی حاشیه برای شاد کردن دل مردم از جان مایه گذاشته اند. اگر خدایی نانموده این توهین و بی احترامی در قبال کمک هم بگردد و کسی این حرف ها را بزند کار خیلی زشتی است. واژه قهرمان پوشالی درباره دو چهره شاخص کشتی مازندران خیلی حرف بدی بود و واقعا انتظار این حرف ها را نداشتم. باید احترام قهرمانانمان را حفظ کنیم.

وی اعلام کرد: مازندران اصلا قهرمان پوشالی ندارد، حتی آن هایی که مدال نگرفتند، چه برسد به اینکه این حرف درباره یزدانی و تقوی که اعتبار کشتی ایران هستند، این صحبت ها مطرح گردد. من و رضا همواره مثل پدر و پسر بوده ایم و هیچوقت از این پسر جز احترام چیزی ندیدم. نه تنها او بلکه از مهدی حاجی زاده، کمیل قاسمی، حسن یزدانی نیز که سال ها نزد من بودند و تمرین کردند، هیچ وقت بی احترامی ندیدم.

اسماعیل پور در ادامه به اتفاقات ملاقات فینال لیگ اشاره نمود و گفت: چند کشتی گیر خوب ما با اتفاقات عجیب برای ما کشتی نگرفتند. یونس امامی که برای فینال چند جلسه هم با ما تمرین داشت اما دیگر جواب ما را نداد و به اردو نیامد یا امیرمحمد یزدانی که آن اتفاقات افتاد و از دسترس ما خارج شد. ما در شرایط عادلانه می توانستیم پا به پای ایران مال در فینال رقابت کنیم اما اتفاقاتی افتاد که چند کشتی گیر اصلی مان را از دست دادیم. اینکه لیگ کشتی همواره یک طرفه باشد اصلا لذتی ندارد و مردم از دیدن آن خوششان نمی آید. یک مربی وقتی می تواند ادعای فنی بودن داشته باشد که در یک رقابت پایاپای و عادلانه کار را دربیاورد و تیمش را قهرمان کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1149

به "اسماعیل پور: انتظار چنین حرفهایی از یک پیشکسوت کشتی نداشتم، احترام قهرمانانمان را حفظ کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل پور: انتظار چنین حرفهایی از یک پیشکسوت کشتی نداشتم، احترام قهرمانانمان را حفظ کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید