درخشان: قشنگ نیست جام قهرمانی را به قهوه خانه ببرند! ، تیم ملی مشکل بازیکن ندارد، اما باید هماهنگ گردد

به گزارش وبلاگ علیکایی، پیشکسوت تیم پرسپولیس معتقد است هوادارانی که جام قهرمانی را با خود به قهوه خانه برده اند بهتر بود طی مراسمی در هتل یا محل مجللی مراسم رونمایی از جام قهرمانی را برگزار می کردند، زیرا بردن جام قهرمانی به قهوه خانه اصلا قشنگ نیست.

درخشان: قشنگ نیست جام قهرمانی را به قهوه خانه ببرند! ، تیم ملی مشکل بازیکن ندارد، اما باید هماهنگ گردد

حمید درخشان که سال ها بازی در پرسپولیس را در کارنامه خود دارد، با اشاره به قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی به خبرنگاران گفت: خیلی خوب و خیلی هم عالی که این عنوان به وسیله پرسپولیس به دست آمد. آن هم با کوشش کادرفنی و بازیکنان. اما کسب قهرمانی در جام حذفی ارزشش بیشتر از لیگ بود، چراکه بازی خوبی در فینال انجام دادند و این جام را با شایستگی به دست آوردند. این فصل خیلی برای پرسپولیس رویایی بود.

وی افزود: در لیگ سال جاری بازیکنان پرسپولیس با توجه به کوشش زیادی که کردند، نوسانات زیادی هم داشتند. پایین و بالا زیاد داشتند. حسن پرسپولیس این بود که در مقطعی بعد از آنکه صدر جدول را از دست داد، توانست دوباره به شرایط خوبش برگردد و بار دیگر صدرنشین شد تا عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی را به دست بیاورد.

این پیشکسوت با سابقه تیم پرسپولیس درباره اینکه بعضی لیدرهای پرسپولیس جام قهرمانی را به قهوه خانه برده و در حین قلیان کشیدن به شوخی های نه چندان جالب پرداخته اند، گفت: اگر واقعا این رخ داده باشد که گویا افتاده، چراکه بعضی از سایت های رسمی فیلم های آن را منتشر نموده اند، اصلا کار قشنگی نیست. برای یک باشگاه نام و رسم داری مانند پرسپولیس اصلا خوب نیست، جام قهرمانی اش را بعد از کسب عنوان قهرمانی به جایی مانند قهوه خانه ببرند.

او افزود: درست است طرفداران پرسپولیس دوست داشتنی هستند، اما آنها می توانستند جام را به ویترین باشگاه بیاورند و در آنجا اگر می خواستند مرنامی را برگزار می کردند، اما اینکه جام را به قهوه خانه ببرند کار قشنگی نیست. کار بدی است. خیلی کارهای دیگر می توانستند بنمایند تا ارزش جام را بالا ببرند. این عزیزان طرفدار می توانستند یک مرنام در یکی از هتل ها یا جای مناسب دیگر بگیرند و مرنام جشن قهرمانی خود را برگزار نمایند.

درخشان درباره اینکه یحیی گل محمدی تلویحا اعلام جدایی از پرسپولیس نموده است نیز اعلام کرد: این اتفاق درباره همه مربیان جهان هم صدق می نماید. به هرحال فشار زیادی در طول فصل به یک مربی وارد می گردد و حق دارد استراحت کند. حالا هم تصمیم خود یحیی است کجا کار کند. حق انتخاب کاملا با خودش است. نمی توانیم کسی را مجبور کنیم که در تیمی بماند یا برود، اما مسلما آنچه که مهم است، اگر زودتر تکلیف مربی تعیین گردد تیم می تواند آماده سازی و جذب بازیکن برنامه های خود را اجرایی کند و یکی دو گام از بقیه جلوتر باشد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به آغاز تمرینات دو تیم امید و بزرگسالان تاکید نمود: به نظرم اگر شرایط خوبی فراهم گردد، آنها می توانند نتیجه خوب بگیرند. هر دو تیم برای مملکت ما است. مردم انتظار دارند تیم امید بعد از سال ها به المپیک صعود کند. من برای شان آرزوی پیروزیت می کنم، اما تیم ملی بزرگسالان در رقابت های جام ملت های آسیا کار بسیار سختی را پیش رو دارد. حضور در چنین رقابت هایی با آن حریفان گردن کلفت احتیاج به دانش فنی بالای دارد. باید برنامه ریزی درست و حسابی گردد. حریفان مان در این تورنمنت تیم های کوچکی نیستند.

درخشان ادامه داد: از لحاظ فردی بازیکنان خیلی خوبی داریم، اما بحث اصلی کار فنی است و همواره این موضوع ما را از سایر تیم های قدرتمند آسیا جا می گذارد. در غیر این صورت ما ابزار لازم که همان بازیکن با کیفیت است در اختیار داریم. امیدوارم این هماهنگی لازم بین بازیکنان به وجود بیایید تا بتوانیم پیروز شویم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 خرداد 1402 بروزرسانی: 19 خرداد 1402 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1983

به "درخشان: قشنگ نیست جام قهرمانی را به قهوه خانه ببرند! ، تیم ملی مشکل بازیکن ندارد، اما باید هماهنگ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: قشنگ نیست جام قهرمانی را به قهوه خانه ببرند! ، تیم ملی مشکل بازیکن ندارد، اما باید هماهنگ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید