ارمنستان عامل لغو تورنمنت فوتسال ایران، چرا تایلند جایگزین نشد؟

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، سالن صدرای شیراز قرار بود اواسط تیر ماه میزبان یک تورنمنت بین المللی با حضور چند تیم خارجی باشد تا علاوه بر افتتاح این سالن مدرن، تیم ملی فوتسال ایران هم دیدارهایی تدارکاتی را قبل از جام جهانی انجام بدهد.

ارمنستان عامل لغو تورنمنت فوتسال ایران، چرا تایلند جایگزین نشد؟

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

طبق مذاکرات انجام شده قرار بود تیم های بزرگی به این تورنمنت دعوت شوند و تیم ملی ایران هم که خود را آماده حضور در جام جهانی لیتوانی می نماید، در تقابل با حریفان قدرتمند محک جدی بخورد.

اسامی تیم های شرکت کننده در تورنمنت صدرا در نهایت به کشورهایی چون ونزوئلا، آنگولا، عمان، عراق و ارمنستان رسید اما برگزاری مسابقات با همین تیم ها هم مقدور نشد.

پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد یکی از دلایل اصلی لغو تورنمنت صدرا، انصراف ارمنستان از حضور در این رقابت ها بوده است. گفته می گردد اسپانسر مسابقات تاکید زیادی بر حضور کشور ارمنستان در تورنمنت داشته و بعد از تصمیم این کشور برای عدم حضور در ایران، این دوره از بازی های آماده سازی هم منتفی شده است.

تمرین تیم ملی فوتسال ارمنستان / ‬عکس از سایت فدراسیون ارمنستان

موضوع مهم دیگر این است که منتفی شدن تورنمنت صدرا تقریباً از یک هفته پیش قطعی شده بود اما کمیته فوتسال اقدامی برای اعزام تیم ملی به تورنمنت تایلند که ایران از ماه ها قبل به آن دعوت شده بود، انجام نداد. البته ظاهراً برای حضور تیم ملی در تورنمنت تایلند همچنان فرصت وجود دارد ولی تمایلی به انجام آن وجود ندارد.

با لغو تورنمنت صدرا، احتمالاً تیم ملی فوتسال ایران در تهران به مصاف عمان برود؛ تنها تیمی که برای حضور در صدرا لیست نهایی خود را ارسال نموده بود. البته عمان در میان تیم های آسیایی در فوتسال محلی از اعراب ندارد و برای تیم ملی ایران حریف دسته سوم محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1418

به "ارمنستان عامل لغو تورنمنت فوتسال ایران، چرا تایلند جایگزین نشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارمنستان عامل لغو تورنمنت فوتسال ایران، چرا تایلند جایگزین نشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید