قیمت بلیت پرواز در آخرین روز سال ، ظرفیت پرواز کدام شهرها پر است؟

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، یک هفته دیگر تا انتها سال 1400 مانده است. بعضی در این روزهای آخر سال قصد سفر دارند. اما شرایط فروش بلیت پرواز از تهران به شهرهای دیگر چگونه است؟

قیمت بلیت پرواز در آخرین روز سال ، ظرفیت پرواز کدام شهرها پر است؟

ظرفیت پرواز کدام شهرها پر شد؟

هر چه به روزهای انتهایی سال نزدیک می شویم، احتمال خالی بودن ظرفیت پرواز کمتر است. جست وجو در سایت های خرید و فروش نشان می دهد در روز 29 اسفند بعضی از شهرها ظرفیت پرواز پر شده است.

در حال حاضر از مبدا تهران به شهرهای شیراز، مشهد، کیش، قشم و کرمانشاه ظرفیت پرواز برای آخرین روز سال پر است. بعضی از شهرها هم مانند یاسوج، اراک و رشت نیز برای 29 اسفند فروش بلیت پرواز ندارند.

قیمت بلیت پرواز در آخرین روز سال

اما قیمت بلیت پرواز در آخرین روز سال برای مسافران چقدر تمام می گردد؟ بر اساس اطلاعاتی که آژانس های مسافرتی روی سایت های خود قرار داده اند، قیمت بلیت بعضی از پروازها به بیش از یک میلیون تومان هم می رسد.

بلیت پرواز از تهران به کیش، یک میلیون و 259 هزار تومان و تهران به قشم یک میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش می گردد. بعلاوه قیمت بلیت پرواز تهران به مشهد یک میلیون و 78 هزار تومان و تهران به شیراز حدود 929 هزار تومان است.

قیمت بلیت پرواز از تهران به کرمانشاه نیز حدود 697 هزار تومان خرید و فروش می گردد. سال جاری سفرهای نوروزی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مجاز اعلام شد. بر همین اساس بعضی برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نموده اند.

کنترل واکسیناسیون مسافران با سامانه ایران من

البته شرایط واکسیناسیون و سلامتی مسافران با سامانه ایران من آنالیز می گردد. پیش تر محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت به خبرنگاران گفت که محدودیت کرونایی با این سامانه اجرا می گردد.

فرهادی گفت: مسافرانی هستند که با خطوط هوایی، ریلی و زمینی سفر می نمایند. این افراد باید سه دز واکسن را دریافت نموده باشند و علائم بیماری هم نداشته باشند. مسافران هنگام خرید بلیت، بدون اینکه متوجه شوند به وسیله کد ملی آنها شرایط واکسیناسیون و بیماری آنها استعلام می گردد. اگر واکسینه نباشند یا در شرایط قرنطینه باشد، به آنها بلیت نمی فروشند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1762

به "قیمت بلیت پرواز در آخرین روز سال ، ظرفیت پرواز کدام شهرها پر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بلیت پرواز در آخرین روز سال ، ظرفیت پرواز کدام شهرها پر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید