ابزاری که گوشی را به دوربین زیرآبی تبدیل می نماید

به گزارش وبلاگ علیکایی، یک مهندس خلاق ابزاری به نام هات دایو فراوری نموده که می تواند گوشی های هوشمند را به رایانه و دوربین زیرآبی مبدل کند.

ابزاری که گوشی را به دوربین زیرآبی تبدیل می نماید

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، غواصان و شیرجه روهای حرفه ای معمولاً با استفاده از بعضی ابزار کمکی گوشی های هوشمند را به رایانه هایی ساده مبدل می نمایند تا عمق شیرجه، مدت زمان زیرآب ماندن و راستا طی شده را شناسایی نمایند. اما هات دایو علاوه بر ارائه این خدمات می تواند گوشی را به دوربین پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری در زیر آب مبدل کند.

ابزار یادشده که با استفاده از یک آلیاژ یکپارچه آلومینیومی و یک لایه پلی کربنات شفاف 6 میلی متری فراوری شده با گوشی های هوشمندی که ابعاد آنها از 164 در 84 میلیمتر عظیم تر نباشد، سازگاری دارد. همچنین این ابزار می تواند از گوشی ها تا عمق حداکثر 80 متری آب حفاظت کند.

یک پمپ ویژه نیز در هات دایو کار گذاشته شده تا با ایجاد خلاء مانع از ورود هرگونه رطوبت و آب به درون گوشی گردد. هات دایو همچنین دارای یک نمایشگر ال ای دی روشن است. حسگر عمق سنج، قطب نمای الکترونیک یکپارچه و یک ریزپردازنده نیز در این ابزار کار گذاشته شده است.

داده های هات دایو با استفاده از یک اپلیکیشن سازگار با اندروید و آی او اس قابل دریافت است. این ابزار با بلوتوث نیز سازگار بوده و برای عمق سنجی، راستایابی، نمایش زمان و غیره قابل استفاده بود و در زمان رسیدن به عمق 80 متری به کاربر هشدار می دهد. یک باتری 3500 میلی آمپری نیز بر روی هات دایو 179 دلاری نصب شده که استفاده از آن را به مدت 100 دقیقه ممکن می نماید.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1054

به "ابزاری که گوشی را به دوربین زیرآبی تبدیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزاری که گوشی را به دوربین زیرآبی تبدیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید