آلبرتینی به تیم مدیریتی لاپورتا ملحق شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرنگاران: یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برای کادر مدیریتی خود، اسطوره پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا را به عنوان مسئول روابط عمومی و پایه ای در نظر گرفته است.

آلبرتینی به تیم مدیریتی لاپورتا ملحق شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، خوان لاپورتا یکی از پنج کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا از دمتریو آلبرتینی، ستاره پیشین تیم ملی ایتالیا که سابقه بازی در بارسا را هم دارد، دعوت به عمل آورده است تا در صورت پیروزی در انتخابات در تیم مدیریتی او نقش مدیر روابط عمومی و پایه ای را ایفا نماید.

به نظر لاپورتا، آلبرتینی کسی است که به لطف شخصیت محبوب و معروفش نزد طرفداران فوتبال می تواند تأثیری را که زمانی بر دنیای فوتبال می گذاشت، برای آبی و اناری ها احیا کند.

لاپورتا در این خصوص گفت: ما باید بخشی از تأثیری را که بر نهادهای حاکم بر فوتبال داشتیم، زنده کنیم. ما نمی توانیم بگذاریم یوفا پرونده جدیدی برای بازپرسی از بارسا به خاطر مدیریت ضعیف (خوسپ ماریا) بارتومئو و (ساندرو) روسل باز کند و فیفا یک محرومیت دیگر برای ما در زمینه نقل وانتقالات در نظر بگیرد.

لاپورتا ادامه داد: این روزها، آلبرتینی به عنوان یک مدیر شناخته شده است. او مسئول ساختن پل های ارتباطی میان باشگاه بارسلونا و سایر نهادها خواهد بود و به بارسلونا خواهد آمد.

ستاره پیشین میلان در زمینه مدیریت نیز سابقه دارد و یک دوره به عنوان مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال ایتالیا فعالیت نموده است. او با استقبال از پیشنهاد لاپورتا گفت: من یک مدیر هستم که طرز تفکرش مانند بازیکنان است. با اینکه تعداد بازی هایم برای بارسلونا محدود بوده است، اما این تیم در قلب من جای دارد.

آلبرتینی سال 2005 پس از یک فصل حضور در آتالانتا به بارسلونا پیوست، اما در این تیم تنها پنج بازی انجام داد.

پیش از این اریک آبیدال، مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال بارسلونا به عنوان مدیرورزشی بارسلونا در صورت انتخاب لاپورتا به عنوان مدیرعامل این باشگاه، برگزیده شده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 254

به "آلبرتینی به تیم مدیریتی لاپورتا ملحق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلبرتینی به تیم مدیریتی لاپورتا ملحق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید