7 مربی لیگ فزونی در آستانه برکناری، کدام مربیان محتمل است وارد چرخه لیگ شوند؟

به گزارش وبلاگ علیکایی، لیگ بیستم با انجام هفته پانزدهم به نیم فصل می رسد و بعضی مربیان به اندازه کافی برای اثبات توانایی ها فرصت داشته اند. حالا به به نظر می رسد مربی های مطرح که در نیم فصل اول راهنمایی تیمی را به عهده نداشته اند در نیم فصل دوم حضور خواهند داشت.

7 مربی لیگ فزونی در آستانه برکناری، کدام مربیان محتمل است وارد چرخه لیگ شوند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی دایی، حسین فرکی، هومن افاضلی، ساکت الهامی، علیرضا منصوریان، امید نمازی، فرهاد مجیدی و حتی الکس نوری گزینه های مطرحی هستند که شاید شاهد حضور آنها روی نیمکت بعضی تیم های لیگ رجحان در نیم فصل دوم باشیم.

نساجی و ماشین سازی اخیرا مربیان خود را تغییر داده اند. مجید جلالی به جای وحید فاضلی سکان راهنمایی نساجی را به دست گرفته است و سعید اخباری هم در ماشین سازی جایگزین وحید بیات لو شد.

تراکتور و ذوب آهن دو تیمی هستند که احتمال تغییرات در کادر فنی آنها وجود دارد. در تراکتور، قرار بر این است که با نظر مسعود شجاعی، سرمربی یا مربی جدید این تیم انتخاب گردد و در ذوب آهن هم اگر چه فریدونی مدیرعامل جدید این تیم از رحمان رضایی حمایت نموده اما باخت این تیم در دربی اصفهان باعث شد تا دوباره اخباری درباره احتمال تغییر در کادر فنی ذوب آهن منتشر گردد و هنوز معلوم نیست هیات مدیره این باشگاه چه تصمیمی درباره ادامه همکاری با رحمان رضایی خواهد گرفت.

در ادامه سراغ مربیانی می رویم که می توانند گزینه باشگاه هایی باشند که به دنبال تغییر در کادر فنی شان هستند:

علی دایی: دایی در اردیبهشت سال 98 بعد از اختلاف با مدیران باشگاه سایپا از سمتش برکنار شد و این در حالی بود که با این تیم در لیگ هفدهم چهارم شد و با تیمش به پلی اف لیگ قهرمانان رسید. دایی بعد از جدایی از سایپا گزینه راهنمایی تیم های مختلفی و حتی تیم ملی بوده منتهی هنوز شاهد بازگشت او به لیگ برتر نبوده ایم.

حسین فرکی: سایپا و پیکان آخرین تیم هایی بودند که فرکی راهنماییش را به عهده داشت و این دو تیم تجربه خوبی برای حاج حسین نبودند. فرکی در لیگ شانزدهم راهنمایی سایپا را به عهده داشت که با این تیم سیزدهم شد و در انتها فصل از این تیم جدا شد. فرکی در لیگ نوزدهم به همراه پیکان در 18 هفته فقط 13 امتیاز گرفت و از راهنمایی پیکان کناره گیری کرد.

هومن افاضلی: او در فصل گذشته روی نیمکت دو تیم نشست. در نیم فصل دوم بعد از جدایی فراز کمالوند از پارس جنوبی جم راهنمایی این تیم را برعهده گرفت و در هفته بیست و دوم پارس جنوبی را به مقصد ماشین سازی تبریز ترک کرد. ماشین سازی با راهنمایی او پیروز شد در لیگ برتر بماند.

ساکت الهامی: الهامی که در لیگ هجدهم به عنوان دستیار یحیی گل محمدی در پدیده فعالیت می کرد، فصل گذشته کارش را به عنوان دستیار رسول خطیبی در ماشین سازی آغاز کرد منتهی بعد از تغییرات در کادر فنی تراکتور، راهنمایی این تیم را به عهده گرفت و توانست با این تیم نتایج خوبی بگیرد که اوج آن قهرمانی در جام حذفی بود. البته اتفاقات فینال جام حذفی باعث محرومیت الهامی شد که چند روز قبل این محرومیت به انتها رسید و الهامی آماده بازگشت به لیگ برتر است.

علیرضا منصوریان: منصوریان که امیدوار بود با تراکتور روز های خوبی را تجربه کند، خیلی زود از راهنمایی این تیم کنار گذاشته شد و فقط 5 هفته سرمربیگری تیم تبریزی را به عهده داشت. او فصل گذشته هم در ذوب آهن هم نتوانست پیروز شد و 27 آذر 98 از این تیم جدا شد.

امید نمازی: نمازی بعد از جدایی از ذوب آهن دیگر راهنمایی هیچ تیم ایرانی را به عهده نداشته است. او یکی از گزینه های حضور در کادر فنی تیم محمود فکری بود که این اتفاق رخ نداد و فکری سراغ فردی به نام امیدعلی دفتری رفت. نمازی در حال حاضر عضو کادر فنی تیم هوستون تگزاس که در لیگ MLS امریکا حضور دارد.

علیرضا منصوریان: منصوریان که امیدوار بود با تراکتور روز های خوبی را تجربه کند، خیلی زود از راهنمایی این تیم کنار گذاشته شد و فقط 5 هفته سرمربیگری تیم تبریزی را به عهده داشت. او فصل گذشته هم در ذوب آهن هم نتوانست پیروز شد و 27 آذر 98 از این تیم جدا شد.

الکساندر نوری: او گزینه جذابی برای تیم های لیگ رجحان از نوع ثروتمندش است. او با تجربه سرمربیگری در وردبرمن و دستیاری یورگن کلینزمن در هرتابرلین و راهنمایی این تیم به طور موقت، در مصاحبه هایش گفته که دوست دارد در لیگ برتر مربیگری کند. نوری طی چند سال گذشته گزینه سرمربیگری پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور بوده منتهی رقم بالای درخواستی او باعث شده که مذاکرات با این مربی ایرانی آلمانی به نتیجه نرسد. از طرف دیگر گفته می گردد او برای کار در لیگ برتر حاضر به عقد قرارداد ریالی نیست و پولش را به صورت یورو یا دلار می خواهد و همین موضوع مشکل عظیم تیم های لیگ رجحان برای همکاری با این مربی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1202

به "7 مربی لیگ فزونی در آستانه برکناری، کدام مربیان محتمل است وارد چرخه لیگ شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مربی لیگ فزونی در آستانه برکناری، کدام مربیان محتمل است وارد چرخه لیگ شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید