کمبود 22 قلم دارو در لرستان

به گزارش وبلاگ علیکایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از کمبود 22 قلم دارو در استان اطلاع داد.

کمبود 22 قلم دارو در لرستان

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا نیکبخت اظهار کرد: در استان 22 قلم کمبود دارو داریم که 18 قلم آن کشوری است و معاونت غذا و داروی دانشگاه باید 4 قلم دیگر را برای استان پیگیری کند.

وی اضافه نمود: یکی از برنامه های ما در لرستان پرداخت کارانه پزشکان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان بوده که این مهم سبب جذب پزشکان متخصص در استان شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه نمود: سال جاری پیروز شدیم 86 پزشک متخصص را در استان جذب کنیم. تا سال 99 مشکل کمبود پزشکان متخصص استان رفع گردد.

نیکبخت به میزان ورودی و خروجی پزشکان متخصص در استان اشاره نمود و گفت: تعداد ورودی پزشکان متخصص نسبت به خروجی از استان 20 تا 25 نفر بیشتر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: بسیاری از پزشکان متخصص استان در کلینیک های دولتی به مردم خدمات ارائه می نمایند که استان از نظر نیروی پزشک متخصص از شرایط مطلوبی برخوردار است و نیازی نیست مردم برای درمان خود به کلانشهرها بروند و هزینه های دوچندان متحمل شوند.

رئیس دانشگاه از راه اندازی داروخانه محله پشت بازار خرم آباد اطلاع داد و اضافه نمود: معاون غذا و دارو همکاری لازم را داشته تا در کمیسیون مربوطه برای صدور مجوز داروخانه محله پشت بازار اقدامات لازم را انجام دهد.

وی گفت: برای ایجاد داروخانه متقاضیانی هستند که باید پیگیری های لازم برای تایید این افراد انجام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 485

به "کمبود 22 قلم دارو در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود 22 قلم دارو در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید