کریستال پالاس 0 - لیورپول 7؛ بردی مقتدرانه برای تثبیت صدرنشینی

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرگزاری خبرنگاران- از هفته 14 لیگ برتر امروز لیورپول صدرنشین در سلهرست پارک میهمان کریستال پالاس بود. پالاس در رده 12 قرار داشت و باید برابر تیمی قرار می گرفت که پس از برد روحیه بخش مقابل تاتنهام توانسته بود صدر جدول را پس بگیرد.

کریستال پالاس 0 - لیورپول 7؛ بردی مقتدرانه برای تثبیت صدرنشینی

به گزارش خبرنگاران، لیورپول با یک بازی کاملاً برتر و با عملکردی کاملاً حساب شده پیروز شد با هفت گل از سد میزبان خود کریستال پالاس عبور کند، تا مقتدرانه موقعیت خود در صدر جدول لیگ برتر انگلیس را تثبیت بخشد. در روزی که محمد صلاح از ابتدا در ترکیب لیورپول حضور نداشت، تاکومی مینامینو عملکردی قابل قبول داشت و در انتها با یک بازی حساب شده و هماهنگ از کلیه بازیکنان تیم، لیورپول پیروز به کسب یک برد پرگل شد تا به حرکت خود در صدر جدول لیگ برتر انگلیس ادامه دهد. روبرتو فیرمینو بریس کرد و محمد صلاح به عنوان یار تعویضی دیگر بازیکنی بود که بریس کرد تا قرمزها 31 امتیازی شوند و تفاضل گل خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشند.

لیورپول زودتر از حد انتظار و دقیقه 3 به گل رسید. در شلوغی محوطه جریمه سادیو مانه توپ را به مینامینو رساند و ستاره ژاپنی با پای راست توانست دروازه پالاس را باز کند. میهمان پس از دریافت این گل برای جبران جلو کشید و یک موقعیت عالی گلزنی را هم به دلیل ناهماهنگی بین جوردن آیو و ویلفرد زاها از دست داد. دقایقی بعد در دقیقه 35 لیورپول به گل دوم رسید. این بار روبرتو فیرمینو بیرون محوطه جریمه به خوبی سادیو مانه را پیدا کرد تا ستاره سنگالی با شوت سرضرب و بی معطلی خود دروازه پالاس را برای دومین بار باز کند.

این انتها کار نبود و قرمزها دقیقه 43 توسط فیرمینو به گل سوم هم رسیدند. ارسال از چپ اندی رابرتسون را فیرمینو ابتدا به زیبایی کنترل کرد و سپس با یک بغل پای مطمئن توپ را وارد دروازه کرد. نیمه اول با رجحان 0-3 لیورپول به اتمام رسید.

لیورپول دقیقه 52 بازی به چهارمین گلش نیز دست یافت. این بار ترنت الکساندر آرنولد بود که از سمت راست به جوردن هندرسون پاس داد و او هم از بیرون محوطه جریمه با یک بغل پای محکم کات دار توانست دروازه پالاس را باز کند تا قرمزها 4-0 پیش بیفتند. دقیقه 68 لیورپول گل پنجم را زد. محمد صلاح به فیرمینو پاس داد و ستاره برزیلی هم توپ را از روی سر دروازه بان وارد دروازه کرد. توپخانه قرمزها همچنان پرقدرت بود و دقیقه 80 محمد صلاح گل ششم را زد. روی یک ضربه کرنر ضربه سر ژوئل ماتیپ درون شش قدم روی سر صلاح فرود امد و او هم با یک چرخش سر توانست گلزنی کند.

صلاح دقیقه 84 دبل کرد تا هفتمین گل قرمزها نیز به ثبت برسد. اوکسلید چمبرلین در گوشه سمت راست محوطه جریمه به محمد صلاح پاس داد. ستاره مصری هم با پای چپ و به شکلی فوق العاده تماشایی توپ را از 20 متری به قعر دروازه فرستاد تا زیباترین گل بازی را به ثمر رسانده باشد. در نهایت این بازی با پیروزی 0-7 لیورپول به اتمام رسید تا حاشیه امنیت در صدر جدول حفظ گردد.

توضیح گل ها:

کریستال پالاس 0-1 لیورپول | تاکومی مینامینو (3): سادیو مانه در داخل محوطه جریمه به تاکومی مینامینو پاس داد و این بازیکن ژاپنی با یک ضربه به توپ و سپس یک شوت در حضور دو بازیکن حریف پیروز به گلزنی شد.

کریستال پالاس 0-2 لیورپول | سادیو مانه (35): سماجت بازیکنان لیورپول موجب شد انتها خط دفاعی کریستال پالاس اشتباه کند و پاس روبرتو فیرمینو به سادیو مانه توسط این مهاجم سنگالی به گل دوم تیمش تبدیل شد.

کریستال پالاس 0-3 لیورپول | روبرتو فیرمینو (44): ضد حمله سریع بازیکنان لیورپول با ارسال زیبای اندی رابرتسون همراه شد و توپ به روبرتو فیرمینو رسید و او با یک استپ و یک ضربه بغل پا گلزنی کرد.

کریستال پالاس 0-4 لیورپول | جوردن هندرسون (52): تغییر منطقه نبی کیتا، توپ را به الکساندر آرنولد رساند و او هم با یک پاس رو به عقب به کاپیتان هندرسون، این بازیکن را در موقعیت شوت قرار داد تا گل چهارم قرمزها به زیبایی به ثمر رسد.

کریستال پالاس 0-5 لیورپول | روبرتو فیرمینو (68): پاس محمد صلاح به روبرتو فیرمینو رسید و او توپ را از بالای سر دروازه بان به گل پنجم تیمش تبدیل کرد.

کریستال پالاس 0-6 لیورپول | محمد صلاح (81): کرنر ارسالی با ضربه سر جوئل ماتیپ به محمد صلاح رسید و او هم با یک ضربه سر گل اول خود را زد.

کریستال پالاس 0-7 لیورپول | محمد صلاح (84): پاس الکس اوکسیلد چمبرلین پشت محوطه جریمه به محمد صلاح رسید و شوت زیبای این مهاجم مصری به گل هفتم تیمش تبدیل شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1117

به "کریستال پالاس 0 - لیورپول 7؛ بردی مقتدرانه برای تثبیت صدرنشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستال پالاس 0 - لیورپول 7؛ بردی مقتدرانه برای تثبیت صدرنشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید