چگونه با خیال راحت به سفر برویم

به گزارش وبلاگ علیکایی، تحقیقات جدید نشان داده است که افراد زیادی هنگام ترک خانه برای سفر دچار استرس می شوند. عده ای فکر می نمایند وسیله ای را فراموش نموده اند یا جا گذاشته اند یا اشکال یا اشتباهی وجود دارد. همین افکار باعث می گردد فرد دچار استرس گردد. برای اطلاع از هدایت های لازم برای آرام کردن ذهن هنگام سفر در ادامه با دورونزدیک همراه باشید.

چگونه با خیال راحت به سفر برویم

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

1.دریافت گذرنامه اضطراری

ممکن است هنگام سفر متوجه شوید که تاریخ پاسپورت شما تمام شده است. حال باید چکار کنید؟ در این هنگام باید سریعا برای پاسپورت درخواست دهید. همه چیز به نحوه صحبت کردن شما و اقناع طرف مقابل بستگی دارد. اگر بتوانید شخص صادر نماینده پاسپورت را قانع کنید، به راحتی و در اولین فرصت پاسپورت دریافت می کنید.

2. بیمه مسافرتی، خدمتی ناشناخته

20درصد از افرادی که به سفر می فرایند، اصلا بیمه مسافرتی دریافت نمی نمایند و همواره هم می گویند که برای ما اتفاقی نخواهد افتاد. اما باید بدانید که هزینه ای که هنگام حوادث پرداخت می کنید با وجود بیمه مسافرتی بسیار مقرون به صرفه تر است. شما حتی می توانید برای لغو پرواز هم هزینه دریافت کنید.

3. قفل کنید تا ذهنی آسوده داشته باشید

بیش از یک سوم افراد اعتراف نموده اند که اقدامات احتیاطی چندانی هنگام ترک خانه برای رفتن به سفر انجام نمی دهند. باید بدانید که ترک چند رزوه خانه با رفتن به سرکار و یا مهمانی رفتن فرق دارد. در این زمان باید نسبت به انجام اقدامات احتیاطی سخت گیرانه تر باشید تا با ذهنی آسوده به سفر بروید. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

دورونزدیک - - خرید بلیط - خرید اینترنتی

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 564

به "چگونه با خیال راحت به سفر برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با خیال راحت به سفر برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید