پیگیری و حل مسائل مردم منطقه در ملاقات های چهره به چهره

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرگزاری خبرنگاران- دیدار مردمی دکترشادمان نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد بهمراه فرماندار و دیگر مسئولین ادارات شهرستان نور با مردم روستای سلیاکتی برگزار گردید .

پیگیری و حل مسائل مردم منطقه در ملاقات های چهره به چهره

علی خرسند فرماندار نور در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران دترمازندران درشهرستان نور: با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین نشان از توجه خدمتگزاران نظام به مردم است اظهار کرد:توجه به مسائل و معضلات مردم و کوشش برای برطرف آنها از مهم ترین برنامه های ما در شهرستان است .

فرماندار نور گفت:این برنامه فقط مختص به روستاها نیست و در تمام منطقه ها شهرستان برای برطرف مسائل مردم منطقه اجرا میگردد تا زمینه ساز تحقق خواسته رهبری مینی بر اشاعه مطالبه گری در میان مردم باشد .

وی بیان داشت:تمام کوششمان این است تا بتوانیم با برگزاری این برنامه ها دیدار های مردمی را از حالت ادرای در بیاوریم و به مساجد و محلات منتقل کنیم تا هم در دسترسی مردم به مسئولین تسهیل گردد و هم درک عینی تر،دقیق تر و تاثیرگذار تر در این دیدار ها ببینیم .

فرماندار نور در ادامه به مطالبات مردمی در این دیدار اشاره داشت و اضافه نمود:بسیاری از مراجعه نمایندگان که از شهرهای اطراف آمدند در حوزه شهرداری ها مشکل داشتند که نیازمند توجه جدی شهرداری ها در حوزه خودشان است .

خرسند توضیح داد:دغدغه های عمرانی از جمله راه های روستایی،دیواره های حفاظتی روستایی،اختلافات ملکی بین منابع طبیعی با مردم،نیازمندی های حوزه آب،تعریض های جاده ای و مسائل مربوط به حوزه ورزش از مطالبه هایی بود که در این دیدار به وسیله مردم منطقه بیان شد .

بعلاوه در حوزه کشاورزی چون شهرستان نور یک منطقه گردشگری است و قطعا گردشگران زیادی در منطقه هستند،بعضی ها شکایاتی مبنی بر پرورش و سر و صدای ماکیان که سبب سلب آسایش میگردد به دستگاه ها ارجاع میدهند،از طرفی مردم روستا انتظار دارند تا در محیط روستایی،روستا معنای واقعی خود را داشته باشد و هویت روستایی حفظ گردد که در این خصوص تذکرات لازم داده شد .

فرماندار نور اعلام کرد:سوتفاهمات اینچنینی باید حل گردد،تمام سعی ما هم در جهت آسان سازی این مسائل است،چرا که کار ما فقط پیگیری در حوزه مسائل عمرانی نیست و حل مسائل فرهنگی و اجتماعی از اولویت های مهم ما در توسعه و آبادانی است تا با تقییدسازی،سنت ها باورها و فرهنگ های یک جامعه افراد بتوانند در کنار هم با آرامش زندگی نمایند .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1797

به "پیگیری و حل مسائل مردم منطقه در ملاقات های چهره به چهره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری و حل مسائل مردم منطقه در ملاقات های چهره به چهره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید