پلوسی: ترامپ دچار چاقی مفرط است نباید هر چیزی را بخورد

به گزارش وبلاگ علیکایی، سیاست در آمریکا رنگ و لعاب کوچه بازاری گرفته تا آنجا که ترامپ خوردن دارو آن هم بدون مجوز پزشک را تجویز می نماید و رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هم در مقابل، او را چاق خطاب می نماید.

پلوسی: ترامپ دچار چاقی مفرط است نباید هر چیزی را بخورد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، اظهارات عوامانه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره نحوه مقابله با بیماری کرونا، باز هم دستمایه تمسخر وی شد.

او که پیشتر به مبتلایان کرونا پیشنهاد داده بود خوردن مواد شوینده را امتحان نمایند؛ این بار گفته بدون تجویز پزشک، برای پیشگیری از ابتلا به کووید 19، روزی یک قرص هیدروکسی کلوروکین می خورد که در درمان مالاریا به کار می رود و برخلاف ادعای ترامپ، تاثیرپذیری آن در مبارزه با کرونا هنوز از سوی محافل پزشکی-درمانی تائید نشده است.

در واکنش به این اظهارنظر بچگانه، نانسی پلوسی رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با سی ان ان، با لحنی که بوی تمسخر داشت، گفت: به رغم همه اختلاف نظرهای موجود، ترامپ رئیس جمهور ما است و ترجیحم آن است که وی از خوردن چیزی که مورد تائید دانشمندان نیست پرهیز کند به ویژه آنکه در سن و سال او یا بهتر بگویم با وزنی که او دارد و به عبارتی گرفتار چاقی مفرط است؛ نباید هر چیزی را بخورد.

ترامپ بنابر اعلام پزشک مخصوص کاخ سفید، 190 سانتی متر قد و 110 کیلوگرم وزن دارد و با این حساب چاق محسوب می گردد.

لازم به ذکر است بحران کرونا به ابزاری انتخاباتی برای باج خواهی هر یک از احزاب دموکرات و جمهوریخواه تبدیل شده و در این میان، بهانه ای به پلوسی و ترامپ داده که دشمنی های خود را عمیق تر نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 755

به "پلوسی: ترامپ دچار چاقی مفرط است نباید هر چیزی را بخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: ترامپ دچار چاقی مفرط است نباید هر چیزی را بخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید