شمار قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 200 هزار نفر گذشت، ترامپ: چین باید مرزهایش را می بست

به گزارش وبلاگ علیکایی، ترامپ با اشاره به سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: چین باید از همان اول مرزهایش را می بست و نمی گذاشت ویروس در سراسر دنیا منتشر گردد.

شمار قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 200 هزار نفر گذشت، ترامپ: چین باید مرزهایش را می بست

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

شمار قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا از مرز 200 هزار نفر گذشت. به این ترتیب حدود یک پنجم مرگ و میر دنیای ناشی از بیماری کووید-19 در این کشور ثبت شده است.

به گزارش یورونیوز، بنا به آمارهای دولتی، تا بامداد چهارشنبه 23 سپتامبر 205هزار و 407 نفر در ایالات متحده به دلیل ابتلا به کووید-19جان خود را از دست داده و بیش از هفت میلیون نفر به این بیماری دچار شده اند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده روز سه شنبه و پس از اعلام شمار تازه قربانیان گفت: شرم آور است. اگر خوب کار ننموده بودیم این رقم به 2/5 تا سه میلیون نفر می رسید.

ترامپ با اشاره به سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: چین باید از همان اول مرزهایش را می بست و نمی گذاشت ویروس در سراسر دنیا منتشر گردد.

همزمان جو بایدن، نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده با حمله به رقیبش گفت: به دلیل دروغ ها و بی کفایتی دونالد ترامپ در 6 ماه گذشته، ما شاهد یکی از عظیم ترین مرگ ومیر های تاریخمان بودیم.

بایدن با انتقاد از مدیریت ترامپ در رویارویی با شیوع بیماری اضافه کرد: این بحران، این بحران واقعی راهبری جدی رئیس جمهوری را لازم داشت. ترامپ در این [حد] و اندازه نبود؛ در عمل بازنده شد، دستپاچه شد و آمریکا بیشترین بها را در میان دیگر کشورهای دنیا پرداخت.

این انتقادها در حالی مطرح شد که آقای ترامپ در همین روز گفت او و دولتش کاری مثال زدنی نموده اند و وی به خودش برای روبه راه کردن بحران شیوع بیماری، نمره عالی (A+) می دهد.

8 میلیارد دلار یاری جدید برای مقابله با اثرات بیماری بر اقشار ضعیف

همزمان با ادامه بحران شیوع ویروس کرونا، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده گفت با جمهوریخواهان و استیو منوچین، وزیر خزانه داری برای اضافه کردن نزدیک به هشت میلیارد دلار بودجه برای یاری های غذایی به خانواده های گرسنه به توافق رسیده اند.

توافق میان نمایندگان دو حزب در حالی به دست آمد که پیش از این، جمهوریخواهان طرح مشابه اکثریت دموکرات را با این توجیه که در آن اهمیتی به کشاورزان داده نشده، رد نموده بودند.

پلوسی می گوید یاری هزینه جدید که شامل حال صنعت کشاورزی ایالات متحده هم می گردد، با نظارت سفت و سخت پرداخت خواهد شد تا درست هزینه گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 955

به "شمار قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 200 هزار نفر گذشت، ترامپ: چین باید مرزهایش را می بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 200 هزار نفر گذشت، ترامپ: چین باید مرزهایش را می بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید