وزرای مالی کوشش مضاعفی در تامین کالاهای اساسی و نظارت بر قیمت ها داشته باشند

به گزارش وبلاگ علیکایی، یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید نمود: متاسفانه نظارت مستقیم بر روی قیمت کالاهای اساسی وجود نداشته و دلالان مسائل زیادی را به مردم تحمیل نموده اند.

وزرای مالی کوشش مضاعفی در تامین کالاهای اساسی و نظارت بر قیمت ها داشته باشند

علی حدادی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به افزایش قیمت کالاهای اساسی، به تاکید رئیس جمهور بر تامین کالاهای اساسی مردم اشاره و اظهار کرد: در کنترل قیمت کالاهای اساسی هر یک از وزرا به ویژه وزرای اقتصاد، صمت و کشاورزی وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در کنترل قیمت و نحوه توزیع کالاهای اساسی نظارت خوبی صورت نگرفته و دلالان و واسطه گران مسائل زیادی را به مردم تحمیل نموده اند.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نظارت مستقیم بر روی قیمت کالاهای اساسی وجود ندارد، توضیح داد: اگر نظارت به معنای واقعی بر نحوه توزیع کالاها و قیمت آنان صورت گیرد و از سوی دیگر تامین کالاهای اساسی به موقع انجام گردد شاهد ثبات در قیمت کالاها و حتی کاهش قیمت آنان خواهیم بود.

حدادی در سرانجام تاکید نمود: نظارت بر شبکه توزیع کالاهای اساسی بسیار حائز اهمیت است و وزرای مالی دولت باید کوشش مضاعفی در بحث تامین کالاها و نظارت بر قیمت ها داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1531

به "وزرای مالی کوشش مضاعفی در تامین کالاهای اساسی و نظارت بر قیمت ها داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای مالی کوشش مضاعفی در تامین کالاهای اساسی و نظارت بر قیمت ها داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید