پاسخ معاون رئیس جمهور به شایعه برکناری اش

به گزارش وبلاگ علیکایی، منصوری در پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی در زمینه کنار رفتن وی، توضیح داد: چنین موضوعی صحت ندارد و شدیداً آن را تکذیب می کنم.

پاسخ معاون رئیس جمهور به شایعه برکناری اش

به گزارش خبرنگاران، محسن منصوری در حاشیه نشست آنالیز فرصت های سرمایه گذاری و توسعه مالی استان خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهوری به این استان در روزهای آینده، اظهار کرد: در این سفر هم دیدار مردمی هم نشست با نخبگان و هم نشست با اهالی صنعت و معدن و تجارت در دستور کار است. پروژه های مختلفی هم در موضوعات متفاوت به بهره برداری می رسد که یکی از مهمترین آن ها مربوط به حوزه نفت و گاز با سرمایه گذاری حدود 1 و نیم میلیارد دلار است.

وی اضافه کرد: خط دوم راه آهن اهواز - اندیمشک اجرایی و عملیاتی شده که اعتباری حدود 3 هزار میلیارد تومان برای آن صرف شده است. در حوزه آب و برق و نیرو هم مجموعا حدود 6 هزار میلیارد تومان آماده افتتاح است که با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می رسد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان این که دو پروژه بیمارستانی آماده افتتاح است، یادآور شد: یکی از آن ها که کاملاً آماده افتتاح است پروژه بیمارستانی امام حسن مجتبی (ع) با 800 تخته خواب است که در همین روزها با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری می رسد.

منصوری تاکید نمود: سازمان برنامه و بودجه آماری از پروژه های نیمه تمام اعلام نموده که حدود 3 هزار همت تأمین منابع لازم دارد. یعنی شاید حدود 30 سال پروژه نیمه تمام با مسیرهای معمولی تامین منابع در سطح کشور موجود است اما در پی شیوه های متفاوت تأمین مالی برای اجرایی شدن آن هستیم.

معاون اجرایی رئیس جمهوری تأکید کرد: اولویت دولت تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالاست. در خوزستان نزدیک به 10 هزار میلیارد تومان پروژه بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی داریم که باید اول آن ها را تکمیل کنیم. دولت هم در پی شروع پروژه های تازه هم نیست و کوشش می نماید همین پروژه های نیمه تمام را تکمیل سازد.

وی یادآور شد: از جمله تصمیمات این جلسه تاسیس صندوق سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد با مشارکت بخش خصوصی و بنگاه های مالی بود تا هرکدام از این بنگاه ها آورده ای برای استان خوزستان در حوزه فراوری و صنعت داشته باشند.

معاون اجرایی رئیس جمهوری اضافه کرد: بانک های مختلف هم پذیرفتند 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات در خدمت بنگاه های مالی استان خوزستان قرار دهند. در حوزه راه هم یکی دو مجموعه برای احداث آزادراه ها در استان خوزستان اعلام آمادگی کردند و در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و شیلات هم تصمیمات خوبی گرفته شد.

منصوری در پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی در زمینه کنار رفتن وی، توضیح داد: چنین موضوعی صحت ندارد و شدیداً آن را تکذیب می کنم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1959

به "پاسخ معاون رئیس جمهور به شایعه برکناری اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ معاون رئیس جمهور به شایعه برکناری اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید