هواوی احتمالا به زودی از یک گوشی تاشوی عمودی رونمایی می کند

به گزارش وبلاگ علیکایی، گوشی های سری هواوی میت ایکس به صورت افقی باز و بسته می شوند و گوشی های سری گلکسی زد فولد سامسونگ هم مبتنی بر همین مکانیسم هستند. حالا طبق گزارش های تازه، به نظر می رسد هواوی در حال آماده سازی یک گوشی تاشوی عمودی است که به زودی معرفی خواهد شد. از بین این نوع گوشی های تاشو هم می توانیم به موتورولا ریزر و گلکسی زد فلیپ اشاره کنیم.

هواوی احتمالا به زودی از یک گوشی تاشوی عمودی رونمایی می کند

این گوشی که هواوی میت V نام دارد، همراه با چیپست کایرین 9000 راهی بازار خواهد شد. برای افرادی که از نتایج تحریم های آمریکا خبر ندارند باید بگوییم که کایرین 9000 آخرین چیپست قدرتمند طراحی شده از طریق هواوی محسوب می شود و به دلیل فشارهای آمریکا، دیگر هیچ شرکتی حاضر نیست چیپست های قدرتمند طراحی شده از طریق این شرکت را تولید کند.

از طرف دیگر، هواوی برای دسترسی به قطعات مربوط به اینترنت 5G با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می کند و مثلا گفته می شود هواوی میت 50 همراه با نسخه 4G اسنپدراگون 898 معرفی خواهد شد. از طرف دیگر، کاربران برای خرید هواوی میت ایکس 2 می توانند از بین نسخه های 4G و 5G دست به انتخاب بزنند.

طبق گزارش های منتشر شده، هواوی در تاریخ 21 اکتبر (29 مهر) یک رویداد برگزار می کند و شاید در این مراسم به این گوشی هم اشاره شود. باید خاطرنشان کنیم این اولین باری است که یک شایعه در مورد گوشی تاشوی عمودی هواوی منتشر می شود.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1543

به "هواوی احتمالا به زودی از یک گوشی تاشوی عمودی رونمایی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی احتمالا به زودی از یک گوشی تاشوی عمودی رونمایی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید