نیازمندی های راه اندازی 5G آنالیز شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، جلسه 39 فروم نسل پیشرو ارتباطات 5G به میزبانی پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید.

نیازمندی های راه اندازی 5G آنالیز شد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

در این نشست علمی، نیازمندی های مطرح در نسل های آینده شبکه های بی سیم ارتباطات مورد آنالیز نهاده شد و گفتگو پیرامون مسائل و چالش های پیشروی محققان، توسعه دهندگان و سازندگان نسل آینده مخابرات سلولی (5G) انجام شد.

همچنین با توجه به این نکته که گذر به پارادایم جدید جوامع هوشمند نسل آینده مخابرات سلولی، نیازمند شبکه های امن، کارامد، پایدار و تاب آور هستند، چالش های حوزه امنیت شبکه های 5G با جزئیات ارائه شد.

علاوه بر این، از آنجایی که نهادهای استانداردسازی مخابراتی در حال ادغام مفاهیم و تکنولوژی های جدید مانند شبکه های نرم افزار محور، مجازی سازی کارکردهای شبکه، رایانش ابری، محاسبات با دسترسی چندگانه لبه و برش شبکه در شبکه های مخابراتی نسل جدید هستند، چالش های مطرح در این زمینه نیز آنالیز شد و مورد استقبال شرکت کنندگان نهاده شد.

در خاتمه این نشست، با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ پیرامون چالش ها و تهدیدات امنیتی، شرکت کنندگان سوالات و ابهامات خود را پیرامون موضوعات مطرح شده با ارائه کنندگان در میان گذاشتند.

در این جلسه مقرر شد جلسه آینده فروم نسل پیشرو ارتباطات 5G به بحث چالش های امنیتی حوزه اینترنت اشیا و لایه فیزیکی به میزبانی پژوهشکده امنیت در تاریخ چهارم دی ماه برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 321

به "نیازمندی های راه اندازی 5G آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازمندی های راه اندازی 5G آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید