نفت آبادان آمادگی کامل دارد ، با اطلاع از مسائل سرمربی شدم

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال گل گهر سیرجان که در سالن کنفرانس استادیوم تختی آبادان برگزار گردید، اظهار کرد: فردا بازی بسیار سخت و نفس گیری را خواهیم داشت.

نفت آبادان آمادگی کامل دارد ، با اطلاع از مسائل سرمربی شدم

وی اضافه کرد: در بررسیی که از تیم گل گهر داشتیم، نحوه بازی این تیم در سال گذشته و سال جاری تغییر نموده و نفرات زبده و خوبی را خریداری کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: بعد از بازی با نساجی کل گروه 9 نفره ما روزی بیش از 9 ساعت وقت گذاشت تا این تیم را بررسی کند و فکر می کنم روزی 12 ساعت برای این بازی تمرین اجرا شده است.

منصوریان با بیان اینکه بازی مقابل تیم گل گهر از بازی مقابل تیم های سپاهان و پرسپولیس سخت تر است، شرح داد: بازیکنان نفت آبادان به لحاظ فیزیکی و روحی روانی از آمادگی کامل برخوردار هستند.

وی مطرح کرد: چهار بازیکن مصدوم داریم؛ بازیکنان ما در تمرینات عالی بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه از صبر طرفداران آبادان تشکر می کنم، گفت: امیدوارم با فروکش کردن کرونا شاهد حضور تماشاگران باشیم.

منصوریان با تأکید بر اینکه باید شرایطی را فراهم کنیم که ستاره های نفت در آبادان حفظ شوند، گفت: روزی که به آبادان آمدم، مسائل را می دانستم و اطلاع داشتم به چه مسائل اقتصادی بر می خوریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1624

به "نفت آبادان آمادگی کامل دارد ، با اطلاع از مسائل سرمربی شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت آبادان آمادگی کامل دارد ، با اطلاع از مسائل سرمربی شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید