عزیزیان: لک افت نموده و تمرکز ندارد، دربی مشخص کننده قهرمانی است

به گزارش وبلاگ علیکایی، دروازه بان پیشین پرسپولیس معتقد است حامد لک در هفته های اخیر تمرکز لازم را ندارد و این موضوع ربطی به مربیان این تیم ندارد.

عزیزیان: لک افت نموده و تمرکز ندارد، دربی مشخص کننده قهرمانی است

سعید عزیزیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت گفت: پرسپولیس با وجود باخت بازی خوبی انجام داد. با اینکه چند بازیکنش را در اختیار نداشت و یکی دو نفر نو هم به این تیم اضافه شدند، اما عملکرد این تیم خوب بود. به خاطر گل اولی که پرسپولیس دریافت کرد روحیه این تیم تضعیف شد و در مقابل روحیه حریف بالا آمد. پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و فقط نتوانست نتیجه بگیرد. صنعت نفت یکی از برترین بازی های فصل خودش را انجام داد.

وی با اشاره به برد استقلال مقابل گل گهر توضیح داد: استقلال با اینکه خوب بازی نکرد، برد. فوتبال نتیجه گراست و استقلال فقط توانست نتیجه را بگیرد. همین سه امتیاز باعث شد اختلافش با پرسپولیس به 6 امتیاز برسد. هنوز 9 هفته مانده و فوتبال معین نمی کند؛ اما استقلال در این فصل به راحتی امتیاز از دست نمی دهد و فقط می آید که دفاع کند و با یک گل حریفانش را شکست دهد. در این شرایط دربی معین کننده است. اگر پرسپولیس بتواند دربی 26 اسفند را ببرد شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت. یک بازی قبل از دربی مانده ولی برد در دربی یک روحیه مضاعف به تیم پیروز خواهد داد.

دروازه بان پیشین پرسپولیس در مورد عملکرد حامد لک در ملاقاتهای اخیر و اشتباهات تأثیرگذار او گفت: لک اُفت نموده ولی ما باید دنبال علت باشیم. شاید لک از بیرون مشکل دارد و اصلاً ایرادش فوتبالی نیست و مشغله فکری دارد؛ شاید هم در تیم مسئله ای هست. لک ابتدا که به پرسپولیس آمد خیلی خوب بود ولی سال جاری افت نموده و باید علتش را پیگیری کرد.

عزیزیان در واکنش به این پرسش که عملکرد ضعیف دروازه بانان پرسپولیس باعث انتقاد از داود فنایی نیز شده است، گفت: من شک ندارم فنایی به برترین نحو کارش را انجام می دهد چون در سال های قبل هم همین کار را نموده و دروازه بانان خوبی تربیت نموده است. مربی گلرها در طول هفته کارش را انجام می دهد، ولی گاهی بازیکن از لحاظ بدنی آماده است و فقط به لحاظ روحی مشکل دارد. دیدید در بازی با گل گهر آن اشتباه رخ داد و در ملاقات این هفته هم لک اصلاً در نیمه اول تمرکز نداشت.

وی ادامه داد: بازیکن وقتی وارد زمین می گردد دیگر از دست مربی کاری برنمی آید و بازیکن باید خودش تمرکز داشته باشد. دیدید توپ از دست لک در رفت و گل شد، این دیگر اشتباه مربی نیست. بازی قبل هم دو توپ از دست گوهری لیز خورد و این فقط به تمرکز بازیکن ربط دارد. فنایی سالیان سال است که کارش را به خوبی انجام می دهد و نباید کاسه کوزه را سر فنایی شکست. اگر گلر خوب باشد می گویند خودش خوب بوده ولی اگر بد باشد می گویند مربی؛ این اشتباهات ربطی به مربی ندارد.

عزیزیان یادآور شد: گوهری دروازه بان بدی نیست؛ جوان است ولی ایستادن درون دروازه پرسپولیس سخت تر از تیم ملی است. گوهری در صنعت نفت خوب بود ولی پرسپولیس فرق دارد. رادو تا زمانی که روی نیمکت بود کارش را به خوبی انجام می داد و هر وقت هم به زمین آمد موثر بود. گوهری جوان خوبی است و می تواند آینده خوبی داشته باشد اما پرسپولیس جای آزمون و خطا نیست تا بازیکن جوان تجربه کسب کند. بازیکن باید جای دیگر تجربه کسب کند و بعد به پرسپولیس بیاید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1788

به "عزیزیان: لک افت نموده و تمرکز ندارد، دربی مشخص کننده قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزیان: لک افت نموده و تمرکز ندارد، دربی مشخص کننده قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید