نصیری: صیانت از بودجه پژوهشی برنامه دانشگاه شهید بهشتی است

به گزارش وبلاگ علیکایی، سرپرست دانشگاه شهید بهشتی گفت: ارتقا و صیانت از بودجه پژوهشی و رعایت انضباط مالی در راستای اقتصاد مقاومتی از مهم ترین برنامه های امسال دانشگاه شهید بهشتی است که باید در حوزه آموزش و رفع مسائل کشور گام های تاثیر گذار برداریم.

نصیری: صیانت از بودجه پژوهشی برنامه دانشگاه شهید بهشتی است

سعدالله نصیری قیداری سرپرست دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید برنامه های مختلفی را در حوزه آموزش و تربیت نیروی متخصص در دستور کار داریم، گفت: نخستین گام این دانشگاه در سال تحصیلی جدید ارتقاء و صیانت از بودجه پژوهشی و رعایت انضباط مالی در راستای اقتصاد مقاومتی است که باید در حوزه آموزش و رفع مسائل کشور برداشته شود.

هر سرانجام نامه باید یک مشکل و معضل جامعه را رفع کند

وی اضافه نمود: در حوزه آموزش دانشگاه شهید بهشتی برنامه جدی را برای هدفمند کردن سرانجامامه ها دارد تا بتواند جهت تحقیق و تولید آنها را به سوی رفع معضلات کشور هدایت کند در واقع براساس سیاست جدید این دانشگاه هر سرانجام نامه باید یک مشکل و معضل جامعه را رفع کند.

اعضای هیأت علمی به عنوان یادگیرنده فعالیت می کنند

نصیری قیداری شرح داد: برنامه و فعالیت جدید دانشگاه شهید بهشتی به طوری اجرا می شود که اعضای هیأت علمی ما هم نقش استادی دارند و هم به عنوان یادگیرنده فعالیت خواهند کرد.

گسترش تعاملات با کشور های خارجی است

سرپرست دانشگاه شهید بهشتی گفت: از دیگر برنامه های این دانشگاه گسترش تعاملات با کشور های خارجی است چراکه معتقدم تجربیات علمی و فناوری را باید دانشجویان و اساتید ما در هر نقطه ای از جهان یاد بگیرند و در مرله بعد آنها را بومی سازی کنیم.

ایرانیان بانیان قدیمی ترین دانشگاه ها بوده اند

وی ادامه داد: باید بدانیم که ایرانیان بانیان قدیمی ترین دانشگاه ها بوده اند و در علم و فرهنگ تولیدات ارزشمندی داشته اند امروز فقط باید یک باغبانی و حمایت خوب از مراکز علمی و دانشگاه ها انجام شود که اگر این اتفاق بیافتد کشور توسعه پیدا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 94

به "نصیری: صیانت از بودجه پژوهشی برنامه دانشگاه شهید بهشتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیری: صیانت از بودجه پژوهشی برنامه دانشگاه شهید بهشتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید