نصرتی: اگر مربی درجه یک داشته باشیم، بهترین تیم آسیا و دنیا خواهیم شد، کسی نیست بازیکنان را کنار هم جمع کند

به گزارش وبلاگ علیکایی، لژیونر هندبال ایران گفت: اگر یک مربی تراز اول در راس تیم ملی باشد با این پتانسیلی که در اختیار داریم بهترین تیم آسیا و دنیا خواهیم شد.

نصرتی: اگر مربی درجه یک داشته باشیم، بهترین تیم آسیا و دنیا خواهیم شد، کسی نیست بازیکنان را کنار هم جمع کند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی زمستان همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

شاهو نصرتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد انتخابش به عنوان بازیکن ماه لیگ هندبال رومانی گفت: لیگ رومانی 3 هفته است که شروع شده و تیم کالاراسی تا کنون 2 پیروزی و یک شکست داشته و پس از تیم دیناموبخارست و استوا در رده سوم جدول واقع شده است. تنها شکست تیم ما برابر دیناموبخارست رقم خورد. دینامو تیم قدرتمندی است و از حضور برادران استکی و علیرضا موسوی بهره می برد.

وی در ادامه اضافه کرد: هر ماه بر اساس تعداد گل های زده شده و مثمرثمر بودن بازیکنان طی یک نظر سنجی برترین بازیکن ماه انتخاب می گردد که در ماه گذشته در بین کاندیداها من پیروز به کسب بیشترین رای شدم. در نظر سنجی این ماه هم در رده دوم یا سوم هستم.

لژیونر هندبال کشورمان در مورد سطح لیگ هندبال رومانی توضیح داد: لیگ رومانی سطح بالایی دارد و بازی های سنگینی را در لیگ داریم. ما تمرینات سخت و منظمی را برای آمادگی در لیگ پشت سر می گذاریم که البته این تمرینات باعث می گردد تا اگر اردوی تیم ملی برگزار گردید و به اردو دعوت شدیم در آمادگی باشیم. پیش از این نه در باشگاه ها تمرینات خوبی داشتیم و نه در اردوها اما در لیگ های اروپایی همه چیز نظم دارد و شرایط تمرینات ما خوب است.

وی به غیبت لژیونرها در تورنمنت سئول اشاره نمود و گفت: این مسابقات در HFD برگزار نشد و باشگاه ها نیز در خارج از این زمان به بازیکنان اجازه حضور در تیم های ملی را نمی دهند اما خوشبختانه تورنمنت تونس در آبان ماه برگزار می گردد و اگر به تیم ملی دعوت شوم با توجه به تعطیلات لیگ رومانی می توانم در تیم ملی باشم.

نصرتی توضیح داد: آرزو دارم هندبال ایران رونق پیدا کند و در تیم ملی بازی کنم. در حال حاضر بازیکنان ایرانی جلوی چشم اروپایی ها هستند و مربیان تاپ اروپا می خواهند برای تیم ملی ایران کار نمایند. بازیکنان ایرانی در هر تیمی که هستند عملکرد فوق العاده ای دارند. بازیکنمان در ترکیه، پوریا نوروزی نژاد در سوئیس و بازیکنان حاضر در رومانی برای تیم هایشان بازیکنان تاثیر گذاری هستند.

وی اعلام نمود: اگر یک مربی تراز اول در راس تیم ملی باشد و بازیکنان را کنار هم جمع کند با این پتانسیلی که در اختیار داریم بهترین تیم آسیا و دنیا خواهیم شد. هندبال ایران بازیکنان خوبی را در اختیار دارد اما کسی نیست که آنها را کنار هم جمع کند.

ملی پوش هندبال کشورمان به دلخوری های اخیر رحیمی و استعفای وی اشاره نمود و اضافه کرد: ما ملی پوشان به رحیمی نامه زدیم و از او خواستیم به هندبال بیاید. از وزیر هم خواستیم که استعفای او را قبول نکند و رحیمی در هندبال بماند. اگر مسئولان صندلی هندبال را درک نمایند و از این رشته حمایت نمایند اتفاقات خوبی رقم می خورد. نوجوانان و جوانان زیادی ما را الگو قرار دادند اما من نمی دانم به آنها چه باید بگویم. آیا باید به آنها بگویم که این رشته خوب نیست؟ اگر این را بگویم آیا ممکن نیست این نوجوان از هندبال و یا حتی ورزش دور گردد؟ امیدوارم که از هندبال حمایت گردد تا به صندلی خودش برسد و رحیمی هم در هندبال حفظ گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 383

به "نصرتی: اگر مربی درجه یک داشته باشیم، بهترین تیم آسیا و دنیا خواهیم شد، کسی نیست بازیکنان را کنار هم جمع کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: اگر مربی درجه یک داشته باشیم، بهترین تیم آسیا و دنیا خواهیم شد، کسی نیست بازیکنان را کنار هم جمع کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید