نرخ آپارتمان های میان سال وکم متراژ

به گزارش وبلاگ علیکایی، نرخ آپارتمان های میان سال وکم متراژ در تهران چند است؟

نرخ آپارتمان های میان سال وکم متراژ

جهت دریافت خدمات بازسازی نمای ساختمان قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در دوره پیش رونق بازار ملک در 18 ماه گذشته هر ماه بین 2 تا 3 هزار آپارتمان مسکونی میان سال در گروه سنی 5 تا 10 ساله در تهران معامله شده و این گروه از آپارتمان ها پس از آپارتمان های نوساز، در رتبه دوم پرمعامله ترین گروه معاملات مسکن قرار گرفته اند.

به گزارش مجله ی دلتا به نقل از دنیای اقتصاد آپارتمان های میان سال شهر تهران که اغلب با قید عبارت بازسازی شده در بنگاه های معاملات املاک آگهی می گردد، متقاضیانی بسیار دارد.

از سوی دیگر تمایل به تملک آپارتمان های کم متراژ نیز علاوه بر این که با افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن در میان خانه اولی ها افزایش یافته، مورد تقاضای بسیاری از کسانی قرارگرفته که قصد دارند ملک خود را تبدیل به احسن نمایند؛ از این رو آپارتمان های میان سال و میان متراژ به یک گروه پرمتقاضی در میان آگهی های مشاوران املاک تبدیل شده است.

بر اساس گزارش بانک مرکزی، در شهریور سال جاری نیز حدود 2 هزار و 470 آپارتمان میان سال معادل 16 درصد از کل معاملات ماهانه شهر تهران به فروش رسیده که بر اساس داده های سامانه اطلاعات بازار املاک ایران سهم قابل توجهی از آنها به آپارتمان های میان متراژ؛ یعنی 60 تا 80 مترمربع، اختصاص داشته است.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 559

به "نرخ آپارتمان های میان سال وکم متراژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ آپارتمان های میان سال وکم متراژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید