میرغفاری: بخشی از بلیط های جام جهانی را باید به وزارت خانه ها بدهیم

به گزارش وبلاگ علیکایی، دبیر کارگروه جام جهانی فوتبال 2022 قطر گفت: بخشی از 2 هزار عدد بلیط جام جهانی در اختیار وزارت خانه ها قرار می گیرد.

میرغفاری: بخشی از بلیط های جام جهانی را باید به وزارت خانه ها بدهیم

علی میرغفاری دبیر کارگروه جام جهانی فوتبال 2022 قطر گفت:فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در دو دوره مختلف بلیط در اختیار ما قرار داد. در دوره اول حدود 5 هزار بلیط به ما داده شد و برای خانواده فوتبال نیز 3 هزار بلیط در نظر گرفته شد. در ادامه بعلاوه 12 هزار بلیط دیگر در اختیار ما نهاده شد که تعداد کل بلیط های کشورمان برای جام جهانی 2022 قطر حدود 20 هزار قطعه باشد.

میرغفاری درباره 2 هزار بلیط رایگان ایران در جام جهانی فوتبال گفت:در مورد این تعداد بلیط باید بگویم که کلهر، معاون وزیر ورزش و جوانان طی سفرش به قطر با مسئولان این کشور صحبت کرد و با توجه به برگزاری ملاقات ایران و قطر در یک روز در این رقابت ها توانست جایگاه چهارم ورزشگاه را که مخصوص شهروندان قطری است را دریافت کند و 2 هزار بلیط دیگر به اندازه بلیط های کشورمان اضافه کند.

دبیر کارگروه جام جهانی فوتبال قطر اضافه نمود:ما بخشی از این 2 هزار بلیط را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار خواهیم داد تا برایش تصمیم گیری نمایند و بعلاوه بقیه بلیط ها را در اختیار سازمان ها و ارگان ها قرار خواهیم داد. برای مثال وزارت خانه فرهنگ و ارشاد نیز در پی کسب بلیط برای جام جهانی برای انجام کار های فرهنگی است.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1854

به "میرغفاری: بخشی از بلیط های جام جهانی را باید به وزارت خانه ها بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرغفاری: بخشی از بلیط های جام جهانی را باید به وزارت خانه ها بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید