مورینیو بعد از شکست: قول می دهم که در ملاقات برگشت بجنگیم

به گزارش وبلاگ علیکایی، سرمربی تاتنهام بعد از شکست برابر لایپزیگ از شرایط بد نیمکت تیمش سخن به میان آورد با این حال تاکید نمود که تسلیم نخواهند شد.

مورینیو بعد از شکست: قول می دهم که در ملاقات برگشت بجنگیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت، تاتنهام در ملاقات رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه از لایپزیگ پذیرایی کرد و با یک گل بازی را واگذار کرد تا کار این تیم برای صعود به دور بعد سخت گردد.

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در نشست خبری بعد از بازی این گونه واکنش نشان داد: بازیکنان نهایت کوشش خود را به کار گرفتند. ما بازیکنان جوانی در اختیار داریم که برای پیروزی هر چه در توان دارند رو می نمایند. نهایت کوشش خود را به کار گرفتیم. از طرفداران هم تشکر می کنم.

او ادامه داد: لایپزیگ با ورنر، شیک و انکونکو در خط حمله بازی کرد. شیک و انکونکو در دقیقه 70 از زمین خارج شدند و به جای آنها دو مهاجم دیگر یعنی پولسن و فورسبرگ به میدان رفتند و هنوز هم لوکمان را روی نیمکت داشتند این درحالی بود که ما چنین شرایطی را نداشتیم و حتی لوکاس مورا و برگوین هم خسته بودند. وقتی دنبال دلایل شکست هستید باید به شرایط تیم هم نگاه کنید.

سرمربی تاتنهام در ادامه سخنان خود گفت: ما در شرایط سختی قرار داریم. به بازیکنانم افتخار می کنم اما آنچه نگرانم می نماید این است که باید در ادامه فصل هم چنین شرایطی را تحمل کنیم. به شما قول می دهم که در ملاقات برگشت خواهیم جنگید و از پیش باخته نیستیم. باتوجه به بازیکنانی که در اختیار داریم تغییر تاکتیک خواهیم داد. اگر شروع فصل جابجایی بود حتما بازیکن جذب می کردیم اما الان باید با این شرایط ادامه داد.

مورینیو درباره عصبانیت دله آلی هم گفت: او از من عصبانی نبود بلکه از نمایش بد خود عصبانی بود.

آقای خاص در سرانجام گفت: این شرایط ما است. شرایط ما شبیه به این است که در یک جنگ شدید بدون گلوله باشید. باید ادامه داد. اگر در ملاقات برگشت گل بزنیم همه چیز تغییر می نماید.

  • لیگ قهرمانان اروپا| آتالانتا نیمی از راه صعود را طی کرد | تحقیر نایب قهرمان در لندن
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 499

به "مورینیو بعد از شکست: قول می دهم که در ملاقات برگشت بجنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو بعد از شکست: قول می دهم که در ملاقات برگشت بجنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید